Een eenvoudig

blok heb ik slechts gemaakt deze afgelopen dagen. Zus is over uit Engeland en mijn tijd gaat op aan heen-en-weer reizen tussen de ouderlijke woning in Utrecht en mijn eigen residentie in de Residentie.

Dit blok heet Chimney and Cornerstones, en is leuk om te maken.

Ik maakte dit blok al eerder, maar toen een stuk groter  😉

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Lida
    Mei 31, 2011 @ 12:47:00

    Schitterend, ik ben iedere keer weer weg van je stofkeuze! Geniet van de tijd met je zusje en je ouders, knuffel
    Lida

    Beantwoorden

  2. Wilma Kuin
    Mei 31, 2011 @ 14:11:41

    Prachtige blok en geniet van je familie!!

    Beantwoorden

  3. Mascha
    Jun 01, 2011 @ 06:12:53

    Wat gezellig dat je zus er is.
    En je blok ziet er weer prachtig uit.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Jun 01, 2011 @ 17:53:38

    Volgende keer nog kleiner?😉
    Have fun!

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Jun 01, 2011 @ 19:33:19

    Leuk dat je zus over is uit Engeland, heerlijk bijkletsen en zo. Sla jij je log maar lekker een keertje over!

    Beantwoorden

Geef een reactie

