Vandaag maar weer

the Blocks from the Past uit het vet gehaald. Het zijn er nu 39, als ik er nog 2 bij maak dan kan ik ze op de punt leggen en ziet het er aardig uit. Eigenlijk horen er 25 blokken met applicatie bij, maar trouwe lezers weten dat ik mij daar verre van houd; het is en blijft een LEUKE hobby :wink:  Hubertine gaat wel de blokken  appliceren.

Wél wil ik nog sashings maken met cornerstones en ik twijfel nog of ik de 25 blokken op zal vullen met stof die over is. Wat denken jullie?

Kater Lodewijk had aan het einde van de dag in ieder geval weer een ander uitleg  van de blokken voor ogen dan ik😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    Mei 27, 2011 @ 06:08:51

    Een erg mooie kleurstelling en hele leuke blokken !

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Mei 27, 2011 @ 06:15:19

    Ja, het is wel jammer dat het appliceren het niet wordt.😉 Maar dit is een heel mooi geheel en daar mag je trots op zijn.
    Wat betreft de lege plekken, natuurlijk kun je daar stof voor gebruiken die je in je blokken hebt gebruikt! Leg ze gewoon uit op die lap stof, dan weet je direkt of je het wel of niet leuk vindt. Ik wacht gewoon af.
    Mijn kat zit in zijn gratis van een kattenvoedingmerk gekregen tent. In de regen.🙂

    Beantwoorden

  3. Elzaan
    Mei 27, 2011 @ 08:25:22

    Pragtige werk! Dit lyk baie goed.
    Ek dink jy kan dieselfde materiaal gebruik vir die oop plekke. Anders kan jy die shashing en cornerstone wit/lig maak om die kleur te breek en nogsteeds die 25 plekke vul met dieselfde kleur materiaal.

    Beantwoorden

  4. Klaske
    Mei 27, 2011 @ 08:43:05

    Dat ziet er goed uit, jammer dat je niet van appliceren houd, ik vind het een prachtig werkje.
    Fijn weeekend

    Beantwoorden

  5. Jane
    Mei 27, 2011 @ 09:59:55

    Lodewijk heeft er wel pret mee gehad!
    Prachtige blokjes zijn het, en als je het probeert met de overgebleven stof, zie je zo of het mooi is.
    groetjes
    Jane

    Beantwoorden

  6. Gert
    Mei 30, 2011 @ 08:47:44

    Dat ziet er nu al mooi uit, de blokken zo bij elkaar. Handig dat je hulp erbij hebt van Lodewijk, maar ik zou hem nog niet zelfstandig laten quilten als ik jou was…😉

    Beantwoorden

  7. Anje
    Mei 30, 2011 @ 19:00:31

    Mooie blokken. Geef toch de voorkeur aan jouw compositie boven die van Poes. Om dit te voorkomen krijgen de twee Bospoezenvriendjes hier af en toe een nieuw speeltje, ze hebben nu een oude kerkstoel en gaan er helemaal los op!
    groetjes Anje.

    Beantwoorden

  8. else
    Jun 03, 2011 @ 17:57:38

    Bijzonder mooi!
    Ik vind het heel knap dat je dat kan.
    Ik durf er niet aan te beginnen.
    liefs,
    else

    Beantwoorden

Geef een reactie

