Reizen,

verder dan de Haarlemmerstraat te Leiden komt deze duif voorlopig niet😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    Apr 28, 2011 @ 17:54:31

    Ik hoop wel dat hij mag blijven zitten, want het heeft wel wat.

    Beantwoorden

  2. Petra
    Apr 28, 2011 @ 21:09:05

    hihi…wat schattig! eerst dacht ik dat je ging vertellen dat je op reis gaat…pas de tweede foto viel mij het duifke op. Een torteltje is het hé…die zie je in Frankrijk veel!

    Beantwoorden

  3. Mascha
    Apr 29, 2011 @ 07:11:17

    Wat grappig en lief.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  4. Gert
    Apr 29, 2011 @ 08:44:47

    Haha, hij/zij ligt vast al in een slaapzakje te wachten op een interessant aanbieding ^_^

    Beantwoorden

  5. anita
    Apr 29, 2011 @ 12:27:48

    Wat een leuke fot. Ik vindt het eigenlijk wel een leuke reklame zo.

    Beantwoorden

  6. else
    Apr 30, 2011 @ 20:00:07

    Dat brengt een glimlach op mijn gezicht!!

    Beantwoorden

  7. Balsemien
    Mei 08, 2011 @ 09:44:08

    Ik zit te glimmen achter de pc, wat kun je het altijd leuk verwoorden! Fijne zondag!

    Beantwoorden

Geef een reactie

