Vooruit dan,

nog een rondje Totnes. Zo te zien was het na drie uur dat we aankwamen. Eerst een rondje charity shops om gelezen boeken te brengen.

Van deze bouw krijg ik altijd een enorm vakantie gevoel; overdekt winkelen en toch buiten.

Kijk, een leuke winkel;Creative Crafts & Needlework .

Deze lapjes heb ik gekocht, behalve de rode, díe had ik eerder al in Ashburton gekocht.

Bij zus heb ik tijdens het opruimen ook nog wat gevonden wat weer met mij meekon. Zeg nou zelf, iemand die nog geen knoop aannaait heeft toch helemaal niet zoveel garen, naaimachine naalden of veiligheidsspelden nodig. Laat staan zo’n leuk naaldenkokertje met dikke enge naalden😉

Ook vond ik nog dit buideltasje. Een jaar of 16 geleden heb ik dat gemaakt voor zus, zij had het bij een feestjurk nodig. Het bijzondere van dit buideltje is, is dat de bovenkant 3 rondingen heeft en het toch maar uit 2 delen bestaat.

Ingewikkeld? Dát vond ik toen met het verzinnen van het patroon en het in elkaar zetten ook😆

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. WilmaK
    Apr 04, 2011 @ 16:30:48

    Prachtige foto’s en erg mooie aankopen…

    Het ziet er erg leuk uit maar mij te ingewikkeld denk ik….

    Beantwoorden

  2. Petra
    Apr 04, 2011 @ 17:16:27

    mooie stof voor het aparte buideltasje. leuke lapjes ook…vooral die rode!

    Beantwoorden

  3. Balsemien
    Apr 04, 2011 @ 18:01:45

    Hoi Josee,
    Ik krijg helemaal de kriebels van jouw foto’s!! Wat is Engeland toch mooi… Het buideltje ziet er wel ingewikkeld uit inderdaad.

    Beantwoorden

  4. goof
    Apr 05, 2011 @ 07:46:22

    Heb genoten van je foto’s en verhalen bij Zus.
    Geweldig!
    Het is vast niet leuk dat Zus zo’n end weg woont, maar je hebt wel een heerlijk logeeradres,… en Flash is ook geweldig,… natuurlijk wel een ietsiepietsie tikkie minder geweldig dan Lodewijk,…😉

    Beantwoorden

  5. Jane
    Apr 05, 2011 @ 15:39:15

    Gezellig he, die straatjes met overdekt winkelen, en vooral als er dan ook nog een needlework winkeltje tussen zit!
    groetjes
    Jane

    Beantwoorden

  6. Willy
    Apr 07, 2011 @ 07:44:03

    Leuk om nog even in Engeland te kijken, mooie omgeving en leuk die plaatsjes.
    Leuk om daar ook in de handwerkwinkeltjes op zoek te gaan naar stofjes.
    Mooi buideltasje maakt je voor je zus.
    Groetjes

    Beantwoorden

  7. Gert
    Apr 08, 2011 @ 08:25:32

    Wat een gezellig plaatsje, zo te zien aan de foto’s. Je hebt weer leuke aankopen gedaan: vooral het rode lapje is erg mooi. Veel plezier ermee, en een fijn weekend.

    Beantwoorden

  8. else
    Apr 12, 2011 @ 18:37:00

    OHHH ik krijg ook helemaal de kriebels van die mooie fotoos!!!

    Beantwoorden

  9. Martine
    Apr 14, 2011 @ 09:58:57

    Engeland is nog een wens van mij om op vakantie te gaan. Leuk om foto’s hiervan te zien!

    Beantwoorden

  10. Anje
    Apr 19, 2011 @ 06:13:23

    Heerlijk zo lekker mee mogen dwalen langs de Engelse winkeltjes. Mooi het oude buideltasje…..
    Lieve groet Anje.

    Beantwoorden

  11. lupineke
    Apr 23, 2011 @ 07:21:08

    Heb weer eens even bij je rondgekeken, prachtige foto’s! Fijn Paasweekend, lieve groet Stefanie

    Beantwoorden

Geef een reactie

