Inmiddels

heeft kater Flash weer plaatsgemaakt voor kater  Lodewijk, is het uitzicht achter als vanouds, is dochter  gister verjaard, ben ik alweer bijna 3 dagen thuis en is mijn koffertje  opgeruimd. Het is vandaag een week geleden dat zus en ik genoten van een welverdiende dag uit.

Volop narcissen in het veld bij Ashburton.

We kwamen van Buckfastleigh en gingen naar Newton Abbot.

De yucca van zus had stormschade en daarom deze mooie van iemand anders. Devon heeft een subtropisch klimaat; the English Riviera.

Totnes was onze volgende bestemming; klimmen maar en lekker winkeltjes kijken. Vrijdag tot en met zondag hebben we nog heel hard gewerkt. Op maandag heb ik weer terug gereisd.

Vanuit de trein nog een kiekje.

In London parkeren alleen met vergunning, maar of dat ook voor de fiets geldt?

Nog even gauw een boodschap doen in de buurt van Covent Garden leverde  dit plaatje van Nelson op zijn pilaar op; Trafalgar Square.

Heb ik nog een blok gemaakt? Neen, ik had van alles bij mij en het is er niet van gekomen. Nu dát draadje gauw maar weer oppakken😉

 

 

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. AnneliesvdB
    Mrt 31, 2011 @ 13:36:51

    Leuke foto’s. Genieten hoor !

    Beantwoorden

  2. Willy
    Mrt 31, 2011 @ 19:47:32

    Gefeliciteerd nog met je dochter. Het lijkt me dat je een gezellige week hebt gehad. Zal eerst weer wennen zijn. Leuke foto’s.
    Groetjes

    Beantwoorden

  3. Gert
    Apr 01, 2011 @ 13:10:28

    Leuk om je verslagen te lezen over je uitje. En Lodewijk zal het vast gezellig vinden dat je weer terug bent.

    Beantwoorden

  4. Jane
    Apr 01, 2011 @ 14:12:00

    Oh, heerlijk, een paar dagen in Devon!!
    Enne….ik heb ook de pest aan Engelse stofzuigers……..:o)))
    groetjes
    Jane

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Apr 01, 2011 @ 21:22:25

    Hoi Josee, Prachtige foto’s maakte je in Engeland. natuurlijk nog van harte met je verjaarde dochter! Ze zijn thuis vast blij dat je weer terug bent…

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Apr 02, 2011 @ 06:26:15

    Oh, door je foto’s zou ik zo op de trein springen en ook vertrekken…! Fijn dat je zo’n goeie week gehad hebt, en dat je weer veilig thuis bent!

    Beantwoorden

  7. Hubertine
    Apr 02, 2011 @ 09:13:27

    Dat ziet er fantastisch uit! Engeland is ook zo’n héérlijk land!!!!
    Gefeliciteerd met je dochter!!
    Fijn weekend!

    Beantwoorden

  8. Mascha
    Apr 03, 2011 @ 09:16:13

    Leuk verslag. En welkom terug.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  9. Lida
    Apr 04, 2011 @ 09:15:15

    Hoi Josee,
    Fijn dat je weer terug bent op het honk, Lodewijk zal je wel gemist hebben! Maar wat een leuke foto’s heb je weer geplaatst, ben je ook nog naar die gave winkeltjes tegenover Covent Garden geweest? Dat vind ik de leukste buurt van Londen met die geweldige muzikanten! Wat een gave plaatsen ben je geweest, dat stadje op die heuvel ziet er heerlijk nostalgisch uit, ik verlang nu al weer om er naar terug te gaan, maar zal nog wel een poosje duren! Nu prik dan maar vlug weer wat steekjes weg en geniet van je thuis! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  10. Jantine Urban
    Apr 04, 2011 @ 09:24:03

    Welkom terug! Wat is het toch leuk alsde foto’s bekende plekjes zijn, het voelt bijna als eigen terwijl we er alleen maar op vakantie waren!

    Beantwoorden

Geef een reactie

