Waaaat,

heeft Lodewijk zijn haar geverfd ?

Heb ik ineens een ander uitzicht achter?

Het antwoord is nee. Op dit moment zit ik in Devon bij zus. Het is haar kater Flash die ik de komende 8 dagen met regelmaat zal aaien.Vrijdagochtend ben ik om 6.00 vertrokken met de eerste tram, om 14.30 Engelse tijd kwam ik aan. Een heerlijk dagje treinen had ik er toen opzitten, in 4 landen geweest en allerlei landschappen gezien. Een paar foto’s van het Engelse landschap dat voorbij zoefde.

Heel in de verte het witte krijt paard in de rotsen van Dorset.

Vanuit de trein langs de river Exe.

Aan de overkant Exmouth.

De aarde is hier erg rood.

Smalle weggetjes.

Om de volgende bocht een prachtig uitzicht.

Nog net boven het dak uit en (laten) rijdend in de auto,  Buckfast Abbey. Haar DH zou graag een bijenvolkje van hier hebben.

Misschien als ze zelf vliegen, want ik ga met de trein weer terug😉

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Mrt 19, 2011 @ 21:44:46

    leuk! hij lijkt wel op Loppie!!! leuk die foto’s, geniet van je verblijf!

    Beantwoorden

  2. Elzaan
    Mrt 20, 2011 @ 06:36:41

    Pragtige foto’s. Geniet jou kuier!
    Elzaan

    Beantwoorden

  3. Astrid
    Mrt 20, 2011 @ 07:47:05

    Veel plezier in Engeland Josee! Ik ben er net van terug!

    Beantwoorden

  4. Roos
    Mrt 20, 2011 @ 08:05:48

    Wat een geweldige vergezichten, veel plezier bij je zus.
    Groetjes Roos

    Beantwoorden

  5. anita
    Mrt 20, 2011 @ 08:33:38

    Mooie foto’s. Heel veel plezier bij je zus. Geniet ervan.

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Mrt 20, 2011 @ 08:51:33

    Wat geweldig dat je nu in Devon zit, ik ben jaloers…🙂 Mijn nichtje woont daar ook ergens, ben altijd nog van plan haar daar eens op te zoeken! Heeel veel plezier bij je zus, ik hoop dat je een geweldige tijd hebt! En leuk dat je ons natuurlijk laat meebeleven!

    Beantwoorden

  7. Mascha
    Mrt 20, 2011 @ 10:49:47

    heel veel plezier daar samen met je zus.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  8. Willy
    Mrt 20, 2011 @ 12:14:27

    Hoi Josee, wat leuk dat we zo met je mee kunnen reizen.
    Lijkt me daar heerlijk.
    Maak maar veel foto’s.
    Ik hoop dat het daar net zulk mooi weer is als hier.
    Veel plezier, groetjes

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Mrt 20, 2011 @ 17:23:32

    Oh heerlijk een weekje Engeland! geniet ervan bij je zusje. Ja, die volkjes van Broeder Adam zijn wereldberoemd geworden! De foto’s laten me watertanden, wat ziet het er mooi uit…

    Beantwoorden

  10. Jantine Urban
    Mrt 21, 2011 @ 18:53:01

    Geniet van je week! De omgeving is prachtig, daar zaten wij afgelopen zomer!

    Beantwoorden

  11. Gert
    Mrt 21, 2011 @ 21:04:00

    Oh, lekker zeg, er even een paar dagen tussenuit. Heerlijk! Geniet ervan.

    Beantwoorden

  12. Josee
    Mrt 21, 2011 @ 21:05:07

    af en toe zou ik wel even op de plaats van Flash willen zitten…..
    groetjes, Rob

    Beantwoorden

Geef een reactie

