Wat een handige

tips kwamen er als reacties op mijn vorige log. Bedankt voor het delen van info. Inmiddels heb ik besloten om van de meeste maten vast een vierkant/ driehoek te tekenen en de passende maten ergens op te schrijven, dan heb ik het altijd bij de hand.

Dit was het blok dat ik maakte vóór de handige tips😯

Deze (bouquet block) maakte ik ná de handige tips😉

Oh ja en de mooie paarse lapjes kocht ik zaterdag bij Gert toen hij bij Carol Cox aan het werk was, en ik onderweg naar mijn vaders 86ste verjaardag. Dát verdient een mooi paars blommetje😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Willy
    Mrt 14, 2011 @ 17:57:21

    Fijn dat je tips kreeg en daar mee aan de gang kunt. Mooi bouquet blok.
    Gefeliciteerd nog met je vader.
    Groetjes

    Beantwoorden

  2. lupineke
    Mrt 14, 2011 @ 18:14:57

    Leuk he, dat iedereen zo met je meedenkt! Altijd fijn om er weer wat van te leren. En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met je vaders verjaardag, wat een leeftijd! Groetjes Lupineke

    Beantwoorden

  3. Jantine Urban
    Mrt 14, 2011 @ 21:33:19

    Als je al tips hebt gehad kan ik er vast niets meer aan toevoegen. Het geheel ziet er prima uit!!!

    Beantwoorden

  4. Lida
    Mrt 14, 2011 @ 21:41:15

    Gaaf zo die blokken en ik zou eigenlijk ook bets malletjes kunnen maken, maar komt eigenlijk niets van, goed idee!! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Mrt 14, 2011 @ 21:49:24

    Hoi Josee,
    Nog van harte gefeliciteerd met de vrejaardag van je vader!een hele leeftijd zeg! mooie paarse lapjes heb je gekocht. Fijn dat je wat aan de tips hebt gehad…

    Beantwoorden

  6. anita
    Mrt 15, 2011 @ 07:56:33

    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vader. Mooie paarse lapejs en mooie blokken weer.

    Beantwoorden

  7. Gert
    Mrt 15, 2011 @ 15:27:00

    Leuk om het paarse stofje meteen weer terug te zien hier ^_^ Fijn dat je wat gehad hebt aan de tips.

    Beantwoorden

  8. Wilma Kuin
    Mrt 15, 2011 @ 18:27:43

    Leuk om de paarse stofjes weer te zien… Fijn dat je wat aan alle tips hebt gehad….

    Beantwoorden

Geef een reactie

