Waar was ik nou al

die tijd? Eén koude mistige dag bracht ik met dochter door in Haarlem. Vanuit het restaurant waar we koffie dronken nam ik een foto van de St. Bavokerk.

Na de koffie vervolgden wij onze koude tocht door allerlei kleine straatjes met leuke winkeltjes vol hebbedingetjes.

Nog een kiekje van de Nieuwe Kerk en toen weer rustigjes naar het station.

Verder bracht ik mijn tijd door op Elm Creek , er was net weer een quiltkamp en ik kon zo aanschuiven. Ik maakte kennis met Sylvia en Sarah en zocht mee naar de Railroad quilt. Het waren heerlijk ontspannen dagen. Inspiratie deed ik op voor een nieuwe quilt; één blok kwam al voorbij.

Ook hield ik de hand vast van Adrian Mole wiens dagboeken ik graag mag lezen; het leven met een kilo zout genomen.

Als laatste heb ik avond aan avond met mijn camera klaar gestaan om de spreeuwen tijdens hun laatste  vliegoefening voor de nacht te filmen. Hier kun je het resultaat bekijken. Het internet staat vol met dit soort filmpjes, maar deze is zo bijzonder omdat IK hem gemaakt heb😉

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. AnneliesvdB
    Mrt 10, 2011 @ 07:30:59

    Mooie foto’s Josee !

    Beantwoorden

  2. Klaske
    Mrt 10, 2011 @ 07:54:14

    Leuk filmpje van de ‘protters’ , jammer dat ze de boel zo onder schijten, maar ze maken er een mooie show van.Fijne dag

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Mrt 10, 2011 @ 08:45:41

    Wat een schitterend filmpje, geweldig die vloeiende bewegingen en hoe dat dan samen gaat… heel mooi! Wat ziet Haarlem er leuk uit, dat ga ik zeker onthouden! Wij zijn net in Leiden geweest, dat kenden we ook niet, was heerlijk zo’n dagje een stad verkennen!

    Beantwoorden

  4. Roos
    Mrt 10, 2011 @ 09:08:15

    Wat een leuk filmpje, ik heb ze hier ook wel eens zien vliegen, je staat dan met open mond te kijken.
    Dat ze niet tegen elkaar opbotsen.
    Haarlem komt ook op mijn lijstje met nog te bezoeken steden, ziet er erg gezellig uit.
    Groetjes Roos

    Beantwoorden

  5. Lida
    Mrt 10, 2011 @ 09:33:15

    Jammer dat het zo koud was en wat sombertjes, het lijkt mij een heerlijke stad om door te wandelen in de lentezon! Maar ik denk dat jullie je toch wel hebt vermaakt, nog leuke hebbedingetjes mee naar huis genomen? Fijn dat je inspiratie hebt gevonden, stel dat je niet wist wat te doen!!
    Je spreeuwenfilmpje is erg leuk om te zien, maar ja ik heb er ook geen last van zoals in sommige andere steden, hier zitten ze bij het vogelreservaat tussen ons en Vlaardingen, net als duizenden (niet overdreven) ganzen, de weilanden lijken wel overbevolkt met Niels Holgersons reiskameraad en allerlei soorten die ik niet ken, geweldig om te zien!!
    Ik wens je veel plezier met je nieuwe project! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  6. Mascha
    Mrt 10, 2011 @ 17:02:52

    Wat een leuk filmpje. Het is goed gelukt.
    Oh, Haarlem. Dat is echt een leuke stad om te winkelen.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

Geef een reactie

