Het brood uit het

vorige bericht was goed geslaagd. Er werd geroepen om meer, daarom staan er nu 4 broden in de oven; een dubbel recept abrikozen- en een dubbel recept rozijnenbrood. Het deeg  is op smaak gebracht met kardamom en versierd met 4 koren vlokken.

Ondanks al dat brood bakken heb ik toch nog ruim tijd gevonden om de tulpentop te pitten. De rechte banen zijn al klaar.

Ik vind het al bijna een leuk werkje😉

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. AnneliesvdB
    Feb 21, 2011 @ 19:33:10

    Ik kan het brood haast ruiken !
    Leuke achterkant voor je top.

    Beantwoorden

  2. Petra
    Feb 21, 2011 @ 20:25:05

    kunnen er 4 broden tegelijk in jouw oven? ze zien eruit alsof ze van de bakker komen…héérlijk!!! En tussendoor even doorpitten…t wordt heel leuk!

    Beantwoorden

  3. Willy
    Feb 21, 2011 @ 21:41:36

    Ik zou zo een een stukje willen proeven.
    Je pitwerk ziet er goed uit.
    Groetjes

    Beantwoorden

  4. Wilma Kuin
    Feb 21, 2011 @ 22:07:38

    Ziet er prachtig uit je quiltwerk. Je broden ook trouwens…

    Beantwoorden

  5. Mascha
    Feb 22, 2011 @ 05:39:28

    Dat ziet er lekker uit. Zou wen een sneetje lusten.
    Je bent best al ver met het doorpitten.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Feb 22, 2011 @ 07:46:47

    Heerlijk ziet het brood eruit, zet je het recept een keer op je weblog? En wat wordt je quilt mooi, leuke stof die tijkstreep! Pit jij altijd door op de machine? Groetjes Lupineke

    Beantwoorden

  7. Josee
    Feb 22, 2011 @ 08:32:01

    😉 Ik pit met de hand door Lupineke.

    Beantwoorden

  8. Anita
    Feb 22, 2011 @ 09:15:09

    Lekker dat brood. Als het bij jou zo gaat als bij mij, moet je wel dubbele hoeveelheden bakken. Van zelfgebakken brood wordt hier gewoon 2x zoveel gegeten. Niet goed voor de lijn dus. Mooie achterkant voor je quilt.

    Beantwoorden

  9. Gert
    Feb 22, 2011 @ 09:52:53

    Oh, heerlijk dat brood. Ik zal eerdaags de KitchenAid en de oven ook weer eens aan het werk zetten. Succes met het quilten van de tulpen.

    Beantwoorden

  10. Jane
    Feb 22, 2011 @ 15:28:43

    Wat een heerlijk brood lijkt me dat. Geen wonder dat je er meer moest maken!! En je quiltwerk is mooi. Fijn dat je het leuk begint te vinden, want dit zal vast de laatste niet zijn…!

    Beantwoorden

  11. Martine
    Feb 22, 2011 @ 18:36:01

    dat brood ziet er heerlijk uit! Zal ondertussen wel op zijn:) Ik moet ook eens brood gaan bakken. Heerlijk!
    Je quiltwerk ziet er weer heel mooi uit!

    Beantwoorden

  12. Lida
    Feb 23, 2011 @ 11:27:00

    Mmmm kan het hier helemaal ruiken en het water loopt mij in de mond!! Je tulpentop heeft een mooie achterkant gekregen en de eerste steekjes van de klus zitten er prachtig in! Nu het betere werk, grijns!! Ik vind het ook nog steeds geen leuk werk en daarom wens ik je veel sterkte!!! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  13. marian'ne m
    Feb 23, 2011 @ 23:59:55

    MMMMMMMMMMMM zou er honger van krijgen zo midden in de nacht !!

    Prachtig je quilt.
    En ik zou net als LO er eens lekker in willen kroelen

    Beantwoorden

Geef een reactie

