Een heerlijk dagje

had ik gister. Trein en bus brachten mij ruim op tijd in Vijfhuizen. Wat een ruime, lichte hal. Lekker brede gangpaden zodat je prima kon lopen zonder te wurmen. Op deze manier was het goed lapjes kijken, keuren, kiezen en kopen. De tentoonstelling van de quilts was ook mooi. Uiteraard met mijn neus op de quilts van Ingrid, en nog een praatje met haar gemaakt. Oók de andere quilts waren zeker de moeite van het bekijken waard, al is het alleen maar omdat je weet hoeveel tijd er in het vervaardigen zit.

Ik sprak “oudere”  bekenden  en maakte kennis met Gert en Lida. Al met al een heerlijk dagje, binnen was het vele malen beter dan buiten.

Ik ging met een goed gevulde tas huiswaarts😆

Maar ja, nu is mijn kastje echt VOL:mrgreen:

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Feb 13, 2011 @ 15:04:09

    Dus je bent alweer geweest! Ik mag nog tot de 25ste wachten. En het kastje, gewoon de boel dicht en naar die mooie forsythia kijken. Die lapjes zijn een prima investering!
    Die helemaal bovenop met die takjes met hartjes is mijn favoriet.🙂

    Beantwoorden

  2. AnneliesvdB
    Feb 13, 2011 @ 16:46:53

    Leuke aankopen heb je gedaan !

    Beantwoorden

  3. Willy
    Feb 13, 2011 @ 18:45:11

    Wat zijn je mooie nieuwe aankopen al netjes opgeborgen, maar niet voor lang zeker.
    Groetjes

    Beantwoorden

  4. lupineke
    Feb 13, 2011 @ 19:15:30

    Heerlijk zo’n dagje, wat zal het inspirerend geweest zijn! Je kastje is ook prachtig, wat een schatje!

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Feb 13, 2011 @ 21:47:41

    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in Vijfhuizen1 Ik ben helemaal weg van het allerbovenste lapje!

    Beantwoorden

  6. Mascha
    Feb 14, 2011 @ 08:02:53

    Je hebt mooie stofjes ingekocht. Eigenlijk zonde om ze gelijk op te ruimen in het mooie kastje.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  7. Gert
    Feb 14, 2011 @ 09:27:35

    Wat gezellig dat ik je nu eindelijk eens in levende lijve heb gezien. Ik heb, net als jij, ook erg genoten van deze leuke beurs en mooie tentoonstelling. Erg inspirerend om zoveel moois bij elkaar te zien. Veel plezier met je aankopen: je hebt weer mooie stoffen erbij.

    Beantwoorden

  8. Jantine Urban
    Feb 14, 2011 @ 21:09:05

    Ik heb je vriendelijk toegelachen vanuit Sandra’s stand, heb je het gezien?

    Beantwoorden

  9. Lida
    Feb 15, 2011 @ 07:59:57

    Zo jij bent goed geslaagd en ik zag je niet eens scheef lopen!! Wat een prachtige lapjes heb je gescoord! Ja die met de hartjes is ook mijn favoriet! Het was heel leuk je in het “echt” te ontmoeten! En een mooi mandje met wat leuke stofjes erin staat leuk en geeft weer wat ruimte!! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

Geef een reactie

