Eerst had hij

er geen belangstelling voor, maar nu de knopjes open zijn, is Lodewijk er regelmatig met zijn neus  tussen te vinden. Eerder deze week had hij een tak gekaapt😯

Gisteren heb ik deze gemaakt, de mini tic-tac-toe. Dit patroon komt weer van de Quiltbus en was erg leuk om te maken. Leúker dan het spelen van boter-kaas- eieren, dáár moet je zo bij nadenken😉

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gert
    Feb 01, 2011 @ 09:47:29

    Klinkt weer erg herkenbaar… Wij kunnen helaas nergens bloemen of planten zetten waar de katten bij kunnen. Laatst waren we het weer even vergeten, en lag de potgrond overal op de parketvloer. En toch houden we van ze ^_^
    (enne: leuk blokje heb je gemaakt!)

    Beantwoorden

  2. Martine
    Feb 01, 2011 @ 10:11:10

    Ik had hem er wel mee willen zien slepen;) Dit maakt katten ook weer zo leuk, maar ja de rommel wil je eigenlijk niet natuurlijk:)

    Onze labrador heeft gepresteerd om papieren van het werk van manlief op te eten:) en idd, je blijft toch van ze houden:)

    Beantwoorden

  3. Anita
    Feb 01, 2011 @ 11:00:53

    Ik zie hem in gedachten al slepen met een tak. Mooi blok heb je er weer bij.

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Feb 01, 2011 @ 11:01:39

    Haha! Die Lodewijk! Ik zie hem al zo voor me! Tanden erin en hup!🙂
    Hier heeft de gemeente net alle forsythia’s tot op de grond toe gesnoeid; achterstalling onderhoud! Echt balen, anders is het hier altijd prachtig geel in de omgeving!
    Dit is wel een pietepeuterig blokje hoor! Maar, helemaal perfect!🙂

    Beantwoorden

  5. Miriam
    Feb 01, 2011 @ 11:07:56

    Mooi blok! Enneh: onze dikke Bikkel kan ook geen tak laten liggen, hij lijkt soms wel een hond. Moet je even voor je zien: een dikke grijs/wit gemarmerde kat van 15 jaar die nog steeds niet doorheeft dat ie met een grote tak niet overdwars door de deuropening kan………….helemaal gefrustreerd raakt ie daarvan. Alle vindsels: takken, uitgebloeide bloemen, pennen, horloge en vuile was legt ie op 1 plek en gaat er dan opliggen (zo is ie net een vogel op z’n nest). Heerlijke dieren zijn het toch!

    Groetjes
    Miriam

    Beantwoorden

  6. marian'ne m
    Feb 01, 2011 @ 12:50:55

    he lief zo’n lekker kattenneusje die overal insteekt !!!

    Mijn buurkatje *tinkebel* komt regelmatig even op bezoek en dan kan ik ook even katten knuffelen weer wat anders dan een hond. Ik aai haar erg ‘honds’ ben ik bang !!;-)

    Mooi blokje, leuke stofjes mét takjes.
    Ziet er klein uit !!?

    Beantwoorden

  7. Lida
    Feb 01, 2011 @ 14:31:21

    Prachtig blok en ja die stofjes hè, daar blijf ik weg van! Leuk die Lodewijk, nu die ruikt dus het voorjaar, hier is er een die als ze de kans krijgt alle bollen rooit, maar gelukkig is er nu een extra hek! Dus ik kan toch nog wat blommigs verwachten! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  8. Willy
    Feb 01, 2011 @ 15:38:37

    Misschien zijn de knopjes een heerlijk lekkernij.
    Mooi blok, behoorlijk klein stukjes.
    Groetjes

    Beantwoorden

  9. lupineke
    Feb 01, 2011 @ 17:26:50

    Hee, dat is typisch, ook onze Donald trof ik afgelopen week tot drie keer toe met zijn neus in de kan met forsythia! Hij was hiervoor op het schouwtje geklauterd -waar die kan op stond- vlak boven het brandende kacheltje, heel vreemd! Hij haalde er nog net geen takjes uit, maar normaal keurt hij mijn takken of bloemen geen blik waardig… Zou er dan toch iets aantrekkelijks voor katten in zitten? Schattig blokje overigens!

    Beantwoorden

  10. Mascha
    Feb 01, 2011 @ 18:16:14

    Ik heb het opgegeven om takken in huis te plaatesen. Ik ben dan alleen maar aan het dweilen als de vaas weer eens door onze katten omgevallen is.

    Mooi blok.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  11. Petra
    Feb 01, 2011 @ 19:18:30

    ook hier geen bloemen en takken in huis…dat wordt alleen maar ellende! vorig jaar heb ik zelfs nepperds geprobeerd maar ook die waren niet veilig. Drinkt Lo ook graag van het water in de kan? Yammie…lekker vies bloemenwater!!! Mooi blok weer!

    Beantwoorden

Geef een reactie

