De bijna antieke

gaat naar MIRIAM. Dochter toverde haar naam uit de hoge hoed.

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Miriam
    Jan 30, 2011 @ 17:54:34

    En ik ben er zó blij mee!!!

    Groetjes
    Miriam

    Beantwoorden

  2. Willy
    Jan 30, 2011 @ 22:54:40

    Veel plezier ermee. Ik zag bij Miriam een prachtig breiwerkje.

    Beantwoorden

  3. Petra
    Jan 30, 2011 @ 23:49:45

    veel plezier Miriam!

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Jan 31, 2011 @ 07:19:36

    Leuk dat dit blad weer een nieuwe bestemming heeft gevonden! En leuk dat jij ook de spelende kinderen aan zee kent! Hij woonde en werkte bij jou in de nuurt hè?!

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Jan 31, 2011 @ 07:22:19

    Je plaatst de reacties te snel achter elkaar. Rustig aan.
    Dit zinnetje kreeg ik toen ik mijn fout wilde herstellen: nuurt = buurt!
    Ik zou wel vaker even zo’n berichtje op het scherm willen krijgen, waardoor je even een adempauze neemt…
    Grappig! Fijne dag Josee

    Beantwoorden

  6. Miriam
    Feb 02, 2011 @ 09:03:42

    De Burda ligt hier te glimmen op tafel en ik zit er glimmend in te bladeren. Wat heerlijk om al die vintage patronen te zien en straks te kunnen maken!

    Dankjewel!!!

    Groetjes
    Miriam

    Beantwoorden

Geef een reactie

