Voor de liefhebber

van de oud papierbak gered:

een Burda uit 1974. Hét groot bont handwerkblad uit ver achter ons liggende tijden. Het blad is compleet met werkblad.  Lekker gedateerd, maar een handwerktechniek is een handwerktechniek.

Interesse, laat een bericht achter en het blad is voor jou. Bij GROTE belangstelling zal ik het blad verloten. Zonder belangstelling gaat het blad naar de kringloop.

Belangstelling tonen kan tot en met a.s. zaterdag.

Zegt het voort😆

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Jan 26, 2011 @ 11:45:45

    Wat een mooi blad! Nee, ik heb geen interesse, heb er zelf nog een stapeltje van liggen. Helemaal retro. :))

    Beantwoorden

  2. Anita
    Jan 26, 2011 @ 14:03:12

    Ben nog helemaal voorzien. Maar zulke bladen horen niet in de prulenbak.

    Beantwoorden

  3. marlies wijnker
    Jan 26, 2011 @ 15:55:40

    Leuk blad heb wel interessen weet alleen niet wanneer ik er wat uit ga maken, mag wel 150 worden zegt mijn schoonmoeder altijd als ik mijn plannen vertel of laat zien wat ik nu weer heb gefabriceerd.
    leuke blog heb je klik je regelmatig aan bij mijn favorieten. groeten Marlies Wijnker uit Egmond aan den Hoef

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Jan 26, 2011 @ 16:07:57

    Dat blad komt vast goed terecht, alleen even niet bij mij, zonde ik maak er voorlopig niets uit!

    Beantwoorden

  5. Miriam
    Jan 26, 2011 @ 18:22:21

    Oh, dat lijkt me een heerlijk blad. Zou je het onder de belangstellende willen verloten, dan loot ik graag mee!

    Groetjes
    Miriam

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Jan 26, 2011 @ 19:22:49

    Echte nostalgie, die Burda, leuk! Ik vond laatst een hele jaargang Ariadnes uit lang vervlogen tijden… er stonden vreselijke dingen in, zoals van die heeeeele wijde felgekleurde gebreide truien uit het jaar nul, maar ook wat leuke borduur- en haakpatroontjes, die heb ik er uit gescheurd en in hoesjes bewaard. Geef hem maar fijn aan een echte liefhebber, leuk idee!

    Beantwoorden

  7. Josee
    Jan 26, 2011 @ 21:08:35

    Hubertine
    quiltwel.blogspot.com

    Geplaatst op 26, januari, 2011, 18:0 om 6:57 pm

    Wat een reddingsactie! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik wel intresse heb, en met name ben ik getrikkert door het patroon met de bootjes! Dus….een ja van mij!
    Groetjes, Hubertine

    Beantwoorden

  8. Lida
    Jan 27, 2011 @ 09:48:33

    Hoi Josse,
    Nee ik heb geen interesse al ben ik helemaal in de borduur, ik hoop dat je er iemand anders blij mee kan maken, zo te lezen is er al interesse! Fijne dag, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  9. Willy
    Jan 27, 2011 @ 22:14:11

    Wel leuk om te zien wat er toen in de mode was op handwerkgebied.
    Groetjes

    Beantwoorden

  10. Petra
    Jan 28, 2011 @ 21:05:23

    er is vast wel een liefhebber…het is een mooi blad!

    Beantwoorden

  11. *Marianne*
    Jan 29, 2011 @ 20:57:33

    Heb er een paar uit die tijd van de Burda, maar niet deze. Heb daarom ook wel interesse. Wijst Lodewijk de gelukkige aan ;-)?

    Beantwoorden

Geef een reactie

