Lodewijk is

slimmer dan ik.  Als ik denk dat het schattig is dat hij op mijn quilt zit en dat ik daar  een foto van moet maken

staat hij gauw op en gaat op mijn plaats zitten😯

Ach, je zal je maar moeten wassen :wink:  Met quilten gaat het steeds beter, gelukkig.

Het gaat goed met de bollen; ruim 4 cm staat e.e.a. al boven de grond.

Op zaterdag won ik nog een leuk kookboek bij Elzaan, hartstikke leuk is dat.

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Petra
    Jan 24, 2011 @ 22:21:52

    hahaha…héél slim!!! Zeg…wanneer scheen dat zonnetje bij jou??? Tsja…ik snap die Lo wel hoor…opgestaan…….;). Leuk hé die bolletjes, ik zag hier ook al iets opkomen. Heerlijk om iets te winnen!!!

    Beantwoorden

  2. Lida
    Jan 25, 2011 @ 07:22:01

    Die is inderdaad slim, nu ik durf voorlopig het monstertje niet op een quilt te zetten, met die scherpe tandjes heeft zij er binnen de kortste keren een gat in gebeten! Succes met het quilten, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  3. AnneliesvdB
    Jan 25, 2011 @ 07:36:28

    Lodewijk heeft toch maar een heerlijk leventje.
    Gefeliciteerd met je kookboek !

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Jan 25, 2011 @ 08:33:50

    Het ziet er uit of de lente bijna voor de deur staat! Heel goed van Lodewijk, een opgewarmd plekje is altijd beter dan een plekje die je zelf op moet warmen!
    Heb jij nog kookboeken nodig dan?😉

    Beantwoorden

  5. Anita
    Jan 25, 2011 @ 09:46:14

    Gefeliciteerd met je kokboek. Ja Lodewijk is veel slimmer dan wij zijn. De bloempuntjes doen een beetje aan lente denken, maar nu de regen weer tegen de ramen klettert denk ik toch dat het nog even duurt.

    Beantwoorden

  6. Mascha
    Jan 25, 2011 @ 09:46:23

    Zo herkenbaar. Die katten van mijn doen dit ook altijd.
    Gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  7. lupineke
    Jan 25, 2011 @ 10:32:44

    Lachen die kat, slim zijn ze he! Veel plezier met je kookboek. Laat je ons eens meegenieten van een lekker recept?

    Beantwoorden

  8. Gert
    Jan 27, 2011 @ 21:07:44

    Haha, dat gedrag herken ik wel. Onze Sigmund is net zo: op het moment dat je even opstaat om bijvoorbeeld koffie te pakken, dan zit hij in no-time op de (warme) stoel, met zo’n blik van: “Ja en, ik lig hier al een hele tijd!”
    Je quilt is trouwens mooi geworden, leuk in die blauwtinten.

    Beantwoorden

Geef een reactie

