De bovenkant

zit in elkaar. Met behulp van de naaimachine anders doe ik er langer over😉

Met het doorpitten ben ik gisteren begonnen. Een héél eenvoudig patroon👿

Ach, als het mij echt tegenvalt kan ik het altijd nog aan elkaar knopen:mrgreen:

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Elzaan
    Jan 19, 2011 @ 13:36:13

    Dit is baie mooi. Wel gedaan. ek hou baie daarvan.
    Elzaan
    (Ps. Ek het nie jou epos adres vir my kookboek weg gee. Jy wys as “non reply blogger”. )

    Beantwoorden

  2. AnitaA
    Jan 19, 2011 @ 13:37:42

    Leuke lapjes en in een leuk patroon heb je ze vastgezet. Ik was ook nooit zo’n fan van het quilten maar al doende krijg je er zo waar lol in😉
    Succes !
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  3. Mascha
    Jan 19, 2011 @ 15:38:29

    Ik vind je quilt heel erg leuk geworden in het blauw.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  4. Petra
    Jan 19, 2011 @ 22:27:11

    ziet er super uit!!! je weet, ik ben een blauw mens😉 Die Lo loopt een beetje erbij alsof ie wil zeggen: ‘nou…zo is er niks meer an!’

    Beantwoorden

  5. Astrid
    Jan 20, 2011 @ 06:22:31

    Wat een gezellige quilt Josee! Knopen zou zeker niet misstaan bij deze quilt! Succes met quilten!

    Beantwoorden

  6. Jane
    Jan 20, 2011 @ 09:38:19

    Wat wordt hij mooi! Veel succes met het quilten.
    Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Ik krijg trouwens best heimwee van jouw mooie hollandse fotos!!
    groetjes
    Jane

    Beantwoorden

  7. Lida
    Jan 20, 2011 @ 09:47:14

    Ik doe dat ook, wandelen met een vriendin iedere keer zo’n beetje dezelfde route door Oud Dordt, heerlijk langs de havens en door het Oude Hof en als afsluiting, chocolademelk met slagroom! Zalig en maar kleppen!
    Leuk geworden je top, dacht dat hem diagonaal zo verwerken, maar zo is het ook een fris geheel! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  8. Anita
    Jan 20, 2011 @ 14:40:30

    Leuk zo’n quilt in alle kleuren blauw. Dat quilten lukt je heus wel.

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Jan 20, 2011 @ 16:01:35

    Hoi Josee, wat mooi die blauwe blokjes, echt mooi… Die Lodewijk toen ik de foto zag voorspelde dat al niet veel goeds… En wat een leuke foto’s van je stadwandeling ’s avonds. Dat is het voordeel van een stad de gezelligheid van alle lichtjes en zomaar even kunnen koffiedrinken. leuk dat je die wandeling vaak maakt en ondertussen heerlijk bijbabbelt!

    Beantwoorden

  10. Willy
    Jan 22, 2011 @ 14:40:00

    Lodewijk loopt er nu toch met een boog omheen, komt vast door die spelden, die zullen ‘m wel eens geprikt hebben.
    Mooi wordt het, succes met quilten.
    Groetjes

    Beantwoorden

  11. Hubertine
    Jan 22, 2011 @ 21:20:39

    Ziet er goed uit!
    Veels geluk met jou nuwe boek!

    Beantwoorden

  12. Anje
    Jan 23, 2011 @ 10:56:21

    Ha wat een super mooi blauwtje, heerlijk…….. ben gek op blauw……
    Zie dat je met spelden dubbel, bevalt dat??? Ik ben altijd van de Rijgdraad maar dit lijkt ook OK.
    Veel Quiltplezier met je blauwe pracht.
    Liefs Anje.

    Beantwoorden

Geef een reactie

