Het snijden en knippen

is begonnen. Jaaaaaaaaaaa, ik knip de achterkant gewoon op de grond uit de hand😯

Met sommige blokken doe ik dan juist weer aan Fussy Cutting. Het patroon is nogal scheef doordat het een marktlap is. Echt Fussy Cutting is eigenlijk onmogelijk.

Zo val ik door de mand dat ik met minder Fussy ook zeker op zijn tijd wel genoegen kan nemen😉

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hubertine
    Jan 14, 2011 @ 22:44:11

    Ik ben helemaal afgeleid door de foto! Namelijk het eerste wat ik zie is mijn prullenbakje. Ik had die vroeger op mijn kamer staan, mijn eerste prullenbakje! En jij hebt er ook zo’n één! Lache! Die van mij staat nu ergens op zolder! Ik ga ‘m snel weer opsnorren!
    Succes met knippen!

    Beantwoorden

  2. AnneliesvdB
    Jan 15, 2011 @ 08:15:28

    Ook met een lap die niet van de markt komt kun je hebben dat het patroon scheef loopt.
    Veel succes !

    Beantwoorden

  3. Lida
    Jan 15, 2011 @ 09:14:32

    Ik knip ook vaak op de grond, dat is nu eenmaal lekker makkelijk met grote lappen! Moet ook een achterkant gaan snijden en gaan dubbelen, maar kom er niet aan toe, zoveel leuek andere dingen! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  4. sarah-jane down the lane
    Jan 15, 2011 @ 09:19:52

    Wow that looks really difficult!
    I am glad that the birds in holland are getting busy too! your comment made me smile thank you Josee.
    Good luck with the cutting out!

    Sarah x

    Beantwoorden

  5. Anita
    Jan 15, 2011 @ 11:33:24

    Ook met dure lappen loop het patroon soms hopeloos scheef. Ik knip dan i.p.v. snijden. Prettig weekend.

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Jan 15, 2011 @ 18:23:31

    Nou, succes dan maar, zou ik zeggen…!

    Beantwoorden

  7. Petra
    Jan 15, 2011 @ 18:59:27

    knap hoor…ik zou daar denk ik geen geduld voor hebben. Mooi lapje trouwens!!

    Beantwoorden

  8. Astrid
    Jan 16, 2011 @ 09:45:05

    Pfieuw…wat een klus dat knippen! Ben wel benieuwd hoe je quilt eruit komt te zien! Succes ermee!

    Beantwoorden

  9. Willy
    Jan 16, 2011 @ 11:42:36

    Berichtje is van de 14e, dan zul je inmiddels wel klaar zijn met het knippen.
    Groetjes

    Beantwoorden

Geef een reactie

