Sneu voor jullie

dat alleen het plaatje maar zichtbaar is. De superbe heerlijke smaak en luchtige structuur kunnen jullie er slechts bij verzinnen. Het is een herkansing van het Driekoningen brood van vorige week. Dat brood mislukte jammerlijk. Dit brood is gemaakt met anijszaadjes en  wat sinasappelrasp, beide geven een vleugje smaak aan het geheel. Ja, IK vind dat een  heerlijke combinatie met kaas😉

Sneu voor mij dat ik de hele dag op iemand moest wachten  met enig rekenkundig inzicht, zó komen de quilt blokken niet af😯

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gert
    Jan 13, 2011 @ 16:59:29

    Dat ziet er wel lekker uit zeg. En dan ook nog met mijn favoriete beleg erop: heerlijk.

    Beantwoorden

  2. Balsemien
    Jan 13, 2011 @ 19:23:36

    Mmmm wat een heerlijk brood Josee! Het ziet er lekker uit maar met een vleugje anijs en sinaasappel zal het helemaal wel goed smaken. Mooie foto’s van Utrecht… En oh wat een verhaal van die vulpeninkt…

    Beantwoorden

  3. Hubertine
    Jan 13, 2011 @ 19:26:11

    Het ziet er heerlijk uit! Ik ga even een tijdje “beeld-snuiven”…………..

    Beantwoorden

  4. Petra
    Jan 13, 2011 @ 21:32:12

    yammie…dat ziet er zeker lekker uit! ik zou er denk ik gestampte muisjes op doen😉;)…geen kaas! En is je rekenhulp al thuis?

    Beantwoorden

  5. Willy
    Jan 13, 2011 @ 21:52:03

    Eet smakelijk! Een volgende keer met broodbakken eens proberen met die ingrediënten.
    Groetjes

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Jan 14, 2011 @ 07:24:28

    Jammie, ik kan het haast van de foto af proeven! Gelukkig dat dit brood wel gelukt is, het ziet er heerlijk uit!

    Beantwoorden

  7. Anita
    Jan 14, 2011 @ 09:44:00

    Lekker, ik zou er graag een hapje van willen proeven.

    Beantwoorden

  8. Hartstikkeleuk
    Jan 14, 2011 @ 18:28:57

    Zo zeg! Dát ziet er heerlijk uit :-))

    Beantwoorden

Geef een reactie

