Het ene idee

voor een nieuw project is nog leuker dan het andere. Pfffffffffff, het borrelt in mijn hoofd.

Het gaat om deze blauwe lapjes. Al eerder vertoond, sterker nog, ik heb er al iets mee gemaakt.

Met Nelson’s Overwinning, zoals dit blok heet, nam ik afscheid van het jaar 2008. Heel wat heb ik daarna overwonnen op patch- en quiltgebied (Josee’s Overwinningen), maar met die Nelson is het niets meer geworden.

Ik ga hem uit elkaar halen, en terwijl ik dat morgen  doe kan het in mijn hoofd vrolijk verder borrelen.

Wordt vervolgd😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Hubertine
    Dec 28, 2010 @ 18:35:31

    Ben heel erg benieuwd! Succes!

    Beantwoorden

  2. Petra
    Dec 28, 2010 @ 21:06:27

    Prachtige lapjes!!! Helemaal mijn kleuren! Laat maar borrelen😉

    Beantwoorden

  3. Willy
    Dec 28, 2010 @ 22:33:44

    Je maakt het spannend, ik ben benieuwd.

    Beantwoorden

  4. Mascha
    Dec 29, 2010 @ 12:23:02

    Je maakt me weer nieuwsgierig, hoor.
    Succes met het borrelen, ha ha.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  5. Anita
    Dec 29, 2010 @ 12:45:31

    Wat heerlijk he om te denken over een nieuw projekt. Zoveel ideeën om uit te zoeken. Ik ben benieuwd wat het wordt.

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Dec 29, 2010 @ 18:06:15

    Nou, we laten ons graag verrassen in het nieuwe jaar, ik ben benieuwd!

    Beantwoorden

  7. Balsemien
    Dec 30, 2010 @ 21:56:50

    Blauw, blauw ik hou van jou!
    Josee, dinsdag ben ik bij mijn neef in Utrecht geweest om het kussen te halen. Het is fantastisch en die mooie handige tas eromheen en een heleboel klosjes erbij: helemaal perfect! In januari gaat de cursus weer van start…
    Nogmaals dank ook voor je ouders!

    Beantwoorden

Geef een reactie

