Een heerlijke tocht

had ik vandaag door de sneeuw, lopend hé, met glij ijzers in mijn tas😉

Onderweg kwam ik deze elfenbankjes tegen. De elfjes waren net doende hun sneeuwpakken uit te trekken, dus die heb ik niet gezien.

Dochter fotografeerde deze op weg naar huis.

Vele mensen namen vandaag of de tram of de benenwagen. Vele ondergesneeuwde fietsen heb ik gezien.

Mijn benenwagen bracht mij bij de verhuizingsuitverkoop van het Quilterspalet. Met de benenwagen ging sneller dan met de auto; ik was er nog voor Evy en Petra de winkel konden openen.

Dit rommeltje wordt mijn nieuwe quilt. AnitaA wordt van verdere deelname uitgesloten, zonder dat het een vraag was, gaf zij bij mijn vorige bericht zomaar het goede antwoord😉😉

17 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Martine
    Dec 17, 2010 @ 17:24:04

    Echte en nepsneeuw over elkaar heen;) Mooie plaatjes hebben jullie geschoten! het is ook een mooie wereld buiten. Binnen ook overigens;) Heerlijk om lekker met lapjes enz. bezig te zijn! En misschien een klein tipje; glij ijzers horen onder je schoenen, niet in je tas;)

    Beantwoorden

  2. Lida
    Dec 17, 2010 @ 18:32:26

    Mooie foto’s van ons winterwonderland, ook die van je dochter! En aparte blokken, ben benieuwd hoed dat verder gaat worden! groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  3. AnneliesvdB
    Dec 17, 2010 @ 19:44:52

    Wat lag er in korte tijd een dik pak zeg !!

    Beantwoorden

  4. Willy
    Dec 17, 2010 @ 19:45:02

    Die met die fietsen vind ik helemaal prachtig. Hoe vind je daar de goede fiets nog.
    Mooie lapjes.
    Fijn weekend, groetjes

    Beantwoorden

  5. Gert
    Dec 17, 2010 @ 20:54:18

    We zijn inderdaad verwend met een enorme deken. Geen quiltdeken, maar een witte deken. Het lijkt mij erg moeilijk om zo je fiets nog terug te kunnen vinden. Vervelend voor je dat je vandaag naar de uitverkoop moest: ik leef met je mee… ^_^

    Beantwoorden

  6. Petra
    Dec 17, 2010 @ 23:09:35

    mooie sneeuwfoto’s! en weer een lekkere buit aan mooie lapjes, leuk!

    Beantwoorden

  7. AnitaA
    Dec 18, 2010 @ 07:59:21

    Wat een prachtige plaatjes van Den-Haag in de sneeuw ! Mooie lapjes heb je gescoord.
    Ik heb zo op de vroege ochtend erg om je laatste woorden moeten lachen….ja, sorry….ik zal nooit meer raden als er geen vragen worden gesteld :p….dus ik ga ook niet door naar de volgende ronde ??
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  8. Elzaan
    Dec 18, 2010 @ 09:35:18

    WOW! Dit lyk vir my baie koud daar. Die foto’s is baie mooi.
    Jou materiaal is pragtig. Ek hou van die kleure!
    Elzaan

    Beantwoorden

  9. lupineke
    Dec 18, 2010 @ 12:23:41

    Prachtige foto’s van de sneeuw, die van de fietsen is leuk! En wat een schattige lapjes heb je gekocht, ik ben benieuwd hoe het gaat worden. En hoe was het Kerstspel dit jaar? Hopelijk heb je er van genoten! Fijn weekend!

    Beantwoorden

    • Josee
      Dec 20, 2010 @ 22:09:31

      Petra en ik zijn naar de spelen geglibberd. Het was door het weer minder druk bezocht dan anders, er moest zelfs nog een sterrezanger “uit het vet”worden gehaald omdat de eigenlijk speler vast zat in de sneeuw.
      We hebben genoten; de kerstvakantie is begonnen.

      Beantwoorden

  10. marian'ne m
    Dec 18, 2010 @ 14:04:05

    prachtige foto’s !!
    En gelukkig weer uit de dip en been gaat ook al beter, mooi toch !!

    Maarreh ik dacht toch echt dat die ijzers ónder je schoenen horen ipv in de tas !!?;-))

    Veel rag-time plezier met die mooie lapjes.

    Beantwoorden

  11. marian'ne m
    Dec 18, 2010 @ 14:04:32

    o ja, de kop foto is weer toepasselijk MOOI !!!

    Beantwoorden

  12. Hartstikkeleuk
    Dec 19, 2010 @ 16:38:06

    Zelfs gewone fietsen worden sprookjesachtig mooi als je er een laag sneeuw op ziet. Prachtige foto’s. Fijne zondagavond!

    Beantwoorden

  13. Petra
    Dec 19, 2010 @ 18:59:06

    wat leuk, die sneeuwachtergrond met die pootafdrukken!

    Beantwoorden

  14. Mascha
    Dec 20, 2010 @ 12:20:39

    Prachtige foto´s!
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  15. Anje
    Dec 20, 2010 @ 13:32:26

    Wat een mooie witte wereld en wat mooi gevangen door je lens……
    Maar zo mooi was het buiten dat ik Evy en Petra niet kon bereiken en dus nu een beetje jaloers naar jouw mooie lapjes kijk… Had nog graag even één keertje in het winkeltje geweest waar ik Quilten leerde, maar het weer liet dat niet toe, dus op naar de opening van het nieuwe pandje.
    Een Fijn Kerstfeest en Een Gezond, Creatief en Blij 2011 gewenst,
    Wintergroetjes Anje.

    Beantwoorden

Geef een reactie

