Als het handwerken

niet wil vlotten, wat doe ik dan met mijn tijd?

Ik ging naar Utrecht om bij mijn oudjes wat oudjes uit de kerstdoos op te diepen. Wilma had het er ook al over. Ik haalde uit de doos,

een kerstkaart van mijn ouders uit Engeland  aan mijn zusje. De kaart is 54 jaar oud.

Kerstornamenten, tenminste 48 jaar oud, geen kerst is er voorbij gegaan of deze waren erbij.

De trouwe tree fairy, ook nu hangt zij boven in de boom, die ik samen met mijn moeder heb opgezet.

Verder bak ik mij een slag in de rondte; mince pies. Inmiddels hebben wij er, geheel volgens onze traditie ,  al 48 veroberd.😳

Ik zag gister een mooi plaatje in de zonsopgang. Sandra fotografeerde ook deze lucht, alleen op een andere plek in Nederland.

Wandelend op het Binnenhof trof ik deze kroonluchter. Een mooi plaatje om de Donkere Dagen voor Kerst te verlichten.

Verlichten of verlichten, hihi😉

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Wilma Kuin
    Dec 14, 2010 @ 17:43:02

    Oh drup, drup, drup……

    Prachtig!!!!

    Beantwoorden

  2. inge
    Dec 14, 2010 @ 17:53:26

    mooie herinneringen!

    Beantwoorden

  3. AnitaA
    Dec 14, 2010 @ 18:16:07

    Prachtige oude kerstornamentjes !
    Komt wel weer goed met het handwerken, misschien als de kinderen heerlijk vakantie hebben ?
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  4. AnneliesvdB
    Dec 14, 2010 @ 19:32:04

    O, die tree fairy, adembenemend mooi !

    Beantwoorden

  5. Gingini
    Dec 14, 2010 @ 21:32:45

    Wat zijn er nog een boel mooie kerstdingen. Helemaal genieten!🙂
    Maar die mince pies, jammie!!

    Beantwoorden

  6. Elzaan
    Dec 15, 2010 @ 08:41:59

    Watter lieflike foto’s en herhinneringe.
    Die mince pies lyk baie lekker!
    Elzaan

    Beantwoorden

  7. Lida
    Dec 15, 2010 @ 19:22:17

    Nu jij vermaakt je eigen wel en dan al zoveel gesnoept, geen wonder dat je wat afwandel in jouw Den Haag en dan schiet je dus deze schitterende plaatjes!
    Je bent al echt in The Mood!! Genieten! groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  8. Willy
    Dec 15, 2010 @ 22:03:51

    Dankzij het handwerkdipje kwam je leuke spullen tegen.
    Hele bijzondere lucht en kroonluchter.
    Mijn gewonnen koekjes zijn bijna op, maar deze zien er ook heerlijk uit.
    Groetjes

    Beantwoorden

  9. Balsemien
    Dec 18, 2010 @ 11:16:49

    Leuke spulletjes met eigenherinneringen. De kroonluchter heb je op een prachtige manier in beeld gebracht!

    Beantwoorden

Geef een reactie

