Of het nou komt

omdat ik een week of twee geleden in het donker  struikelde en met kloppend hart en geknikte knieën op straat zat, of omdat de tetanusprikken die ik daarna  moest halen mij parten spelen, of omdat mijn 3 weken oude broek onherstelbaar van naad tot naad gescheurd is, of omdat ik samen met The other Boleyn girl dagenlang aan het hof van Henry 8th verbleef, of omdat het die mooie donkere dagen voor kerst zijn,

MAAR,

er komt even niets uit mijn handen.

15 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. AnneliesvdB
    Dec 09, 2010 @ 18:36:33

    Ach, er gebeurt deze maand sowieso al zoveel. Doe het lekker rustig aan. Wat vervelend dat je zo gevallen bent. Gaat alles weer ?

    Beantwoorden

  2. Wilma Kuin
    Dec 09, 2010 @ 18:39:11

    Soms heb je dat zo. Geeft niets, komt vanzelf wel weer!!
    Wat een schattig rendier zit daar!!

    Beantwoorden

  3. Martine
    Dec 09, 2010 @ 18:40:51

    Lekker de tijd nemen om te herstellen! Hopelijk knap je gauw weer wat op!

    Beantwoorden

  4. Mascha
    Dec 09, 2010 @ 20:16:19

    Oh, wat vervelend dat je gevallen bent. Hopelijk heb je er niet al te veel last van.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  5. Hubertine
    Dec 09, 2010 @ 20:51:28

    Ook even heerlijk genieten van het niets (quilterigs) doen! Dat kan ook heerlijk zijn. En dan daarna weer de draad oppakken!
    Groetjes Hubertine

    Beantwoorden

  6. Elzaan
    Dec 10, 2010 @ 05:22:18

    Jammer om te hoor van jou slegte tyd. Gelukkig is dit nou verby. Neem tyd vir ’n koppie tee, ontspan, en wanneer jy reg is, dan gaan jy weer aan.
    Groete, Elzaan

    Beantwoorden

  7. lupineke
    Dec 10, 2010 @ 07:58:13

    Hoe herkenbaar, misschien ligt het inderdaad aan de tijd van het jaar, want ik ben niet gevallen maar toch ‘val’ ik ook even stil… Sterkte met het herstellen, en tja, laten we er maar gewoon aan toegeven! Koppie thee en de poes op schoot, het kan slechter tenslotte… lieve groet Lupineke

    Beantwoorden

  8. Anita
    Dec 10, 2010 @ 11:44:51

    Ik hoop dat je je niet erg pijn gedaan hebt. En ach, met deze dagen gaat het bij mij ook langzaam hoor. Er zijn nu ook zoveel andere leuke dingen om te doen.

    Beantwoorden

  9. Lida
    Dec 10, 2010 @ 20:11:57

    Er zijn gewoon van die dagen, heb alles wat ik vandaag heb gedaan weer uit moeten halen, dus dan kun je beter lekker wat anders gaan doen, een goed boek lezen of zo en weer wachten tot je in je hum komt! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  10. Willy
    Dec 11, 2010 @ 10:05:48

    Klinkt als een behoorlijke val< maar even niets doen moet ook kunnen.
    Fijn weekend, groetjes

    Beantwoorden

  11. Petra
    Dec 13, 2010 @ 22:52:37

    hihi…wat een leuk rendier…eigenwijs! je weblog ziet er sfeervol uit, leuk ook met die sneeuw!

    Beantwoorden

  12. marian'ne m
    Dec 14, 2010 @ 11:49:27

    OEIII, had je je ijsglijders niet onder.

    Genant ook nog uit je broek scheuren. Hoop dat het al beter gaat ondertussen.

    En ach laat die laatste weken ‘blues’ maar gaan, zal wel nodig zijn en daarna op naar het nieuwe jaar.

    Beantwoorden

  13. lut
    Dec 14, 2010 @ 13:39:08

    ’t zal wel een combinatie zijn van alles. Soms heb je van die weken dat er niets uit je handen komt. Gewoon proberen te genieten van al het positieve.
    Enne, jij was dus aan het hof van Henri 8th. Chique!🙂 Was ’t een mooi boek?

    Beantwoorden

  14. Josee
    Dec 14, 2010 @ 17:28:28

    Met mijn been gaat het al een stuk beter, dank jullie😉

    Beantwoorden

  15. Balsemien
    Dec 18, 2010 @ 11:15:45

    Gelukkig heb ik alweer logjes gelezen met andere berichten, maar zo’n valpartij is vervelend en pijnlijk dus! Ik ben momenteel te druk om met handwerkerige dingen bezig te zijn… De rust ontbreekt volledig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

