Fortuinlijk was ik

met het patchen van the Road to Fortune. Hier ’s middags, met daglicht én kater Lodewijk te zien.

Een uurtje of wat later kant en klaar, onder de werklamp.

Fortuinlijk ben ik  dat ik het appliceren van 25 blokken (vorige log)  GA  LATEN. Het láten is míjn grootste uitdaging😉

Fortuinlijk ben ik  dat door het lezen van A small part of history opnieuw  De Kinderkaravaan uit de bieb heb gehaald.

Fortuinlijk ben ik dat ik  door het lezen van deze boeken bedacht heb, om de ongemaakte applicatie blokken van mijn sampler aan te vullen met gepatchte  blokken die geïnspireerd zijn op de Oregon Trail.

Onfortuinlijk waren velen die the Road to Fortune meenden te nemen en nooit in Oregon aankwamen😯

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. AnneliesvdB
    Nov 23, 2010 @ 19:25:03

    Mooi geschreven ! Het zal rust geven de applicatie blokken te laten. Heb je nu je de road to furtune hebt gemaakt ook het fortuin ontdekt, of moet je daar meer voor doen ? Ach, fortuinlijk zijn is ook al heel fijn.

    Beantwoorden

  2. Wilma Kuin
    Nov 23, 2010 @ 20:16:00

    hihi…. knap van je om te laten. Fortuinlijk zijn is prachtig!

    Beantwoorden

  3. Willy
    Nov 23, 2010 @ 22:06:38

    Dit is een mooi blok, Josee. Bij je linkjes kom ik helaas niet verder.
    Groetjes

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Nov 24, 2010 @ 08:06:10

    LOL
    Ha die Josee!!! Goed van je!
    Ga maar lekker doen waar je wel schik in hebt. :))

    Beantwoorden

  5. Anita
    Nov 24, 2010 @ 12:34:29

    Mooie blokken en heel goed van je het laten. Waarom zou je iets doen wat je niet leuk vindt.

    Beantwoorden

  6. lupineke
    Nov 24, 2010 @ 17:40:24

    Mooi gemaakt, leuk dat je op deze manier weer zo geïnspireerd wordt!

    Beantwoorden

  7. AnitaA
    Nov 24, 2010 @ 19:27:26

    Mooi blok heb je weer gemaakt ! Gewoon doen wat je wel leuk vindt en al het andere laten😉
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  8. Lida
    Nov 25, 2010 @ 07:19:27

    Wat een goed idee! Ja als je kunt laten is dat wel een heel rustgevende beslissing! Lekker je eigen weg gaan en zo krijg je dus straks een heel mooie en originele quilt! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  9. Mascha
    Nov 25, 2010 @ 11:03:10

    Gewoon je eigen ding doen dat is meestal het mooiste.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  10. Petra
    Nov 25, 2010 @ 12:21:38

    mooi blok en dat gaat vast helemaal goed komen!

    Beantwoorden

  11. Jantine Urban
    Nov 25, 2010 @ 12:50:02

    Dat boek… ik dacht gelijk An Rutgers van der Loeff. Eens kijken of ik dat zelf in de kast heb of de bieb😉. Wil ik ook nog wel eens lezen!

    Beantwoorden

  12. marian'ne m
    Nov 27, 2010 @ 23:05:26

    JA, ik snap het niet helemaal maar ik vind het goed hoor !!;-))

    Beantwoorden

Geef een reactie

