Hoewel het nu

buiten tekeer gaat  tot en met, was daar vanochtend aan zee nog nauwelijks iets van te merken.  Droog en een slap windje. Fietsend naar huis werd dat al heel snel anders. Geheel nat en met rode konen van het tegen trappen kwam ik thuis. Menig huisgenoot volgde vandaag mijn voorbeeld.

In huis moest er hoognodig een fris windje over mijn werktafel. Te veel spullen en te weinig ruimte ontnam mij de lust tot lekker werken.

Na een stormachtige opruim en heen en weer geschuif met de werktafel, kan er weer vrolijk verder genaaid worden. Sommige huisgenoten geven de voorkeur aan verder rusten.

Van ons geweldige leuke huisdier maar weer eens een close-up😉

Dit is het resultaat van het vrolijk naaien aan de werktafel. De kleine heb ik opnieuw aan elkaar gezet, nu past het beter. De grote heb ik ook tig keer uit elkaar gehaald, maar een mooie kaaklijn is ver te zoeken. Net een normaal mens😉 Voorlopig gaat het paperpiecen weer in de kast.

Als laatste nog een foto van de Blekuloos die ik vandaag bakte. Een geheel eigen variant op Speculaas.

Men NEME willekeurig speculaasrecept en men LATE de kaneel en de donkerbruine basterd😉

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Nov 11, 2010 @ 15:48:14

    Ja het is wel heel naar weer buiten. Jij bent als een flinke storm door je kamer gegaan. Ziet er super opgeruimd uit. Kun je niet even bij mij langskomen. Ik vind je matroesjka’s erg leuk.

    Beantwoorden

  2. Hubertine
    Nov 11, 2010 @ 16:22:59

    Ook ik heb een nat pak gehad vandaag😦
    Zolang de regen buiten blijft kan jij binnen stormachtig te keer gaan!
    Jouw poezebeest lijkt toch heel veel op ons poezebeest! Zwart, wit en langgerekt! Groetjes!!!!!!

    Beantwoorden

  3. AnneliesvdB
    Nov 11, 2010 @ 17:21:59

    Het waait hier nu toch wel erg hoor. Ben blij dat ik weer thuis ben. Blekuloos lijkt me heerlijk.

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Nov 11, 2010 @ 17:28:37

    Een rustig zeetje nog. Zou graag even kijken naar het geweld !!

    Zoo leuk je dametjes, jammer dat ze in de kast gaan of maak je van deze iets anders.
    De techniek heb ik nooit gebrobeerd.

    Bewust bleek of… ??? ;-)) Ziet er toch smakelijk uit .

    Beantwoorden

  5. AnitaA
    Nov 12, 2010 @ 06:22:33

    De zee zal er op dit moment veel minder rustig bij liggen ! Ziet er heerlijk uit je blekuloos .
    Enig je vrolijke matruschka’s ! Ik ben benieuwd wat je er verder mee gaat doen.
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  6. Lida
    Nov 12, 2010 @ 12:05:28

    Sterkte met de blekuloos, is hij wel te eten? En dat is altijd even heerlijk als de boel weer opgeruimd is, alleen weet ik niet meer waar ik alles moet laten!! Nu je hebt vannacht genoeg van de storm kunnen genieten en hij is nog niet helemaal weg, dus… sterkte met trappen!! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  7. Astrid
    Nov 13, 2010 @ 06:29:13

    Gewoon blijven proberen met Paper piecen Josee! Ooit komt het vast wel eens goed!

    Beantwoorden

  8. lut
    Nov 13, 2010 @ 08:52:14

    ’t is hier nog altijd een stormachtig herfstweer. Je blok heeft wel vrolijke kleurtjes. En Lodewijk laat zich weer van zijn beste kant zien🙂
    Fijn weekend!

    Beantwoorden

  9. Willy
    Nov 13, 2010 @ 10:51:15

    Gelukkig is het vandaag rustiger met het weer, wel zo fijn voor Sint en z’n Pieten, de vele kinderen en ouders. Ik ga zo bij de tv, maar helaas geen speculaas en ook geen blekuloos.
    De BB’s vind ik leuk!
    Fijn weekend

    Beantwoorden

  10. Balsemien
    Nov 16, 2010 @ 21:12:25

    Heerlijk even uitwaaien op het strand! ook hier ging het af en toe redelijk tekeer! Je Blekuloos ziet er heerlijk uit!
    Enne… heb je al lang een fotootje op je blog staan? Het is me niet opgevallen en inderdaad… je ziet er nog steeds jong uit ;-))
    Je storm at sea is prachtig, enige tijd geleden liet ik ook een stukje storm at sea zien van jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden, het blijft een leuk en verrassendpatroon!
    Dagdag!

    Beantwoorden

Geef een reactie

