Njet Niet

helemaal goed gegaan met het paperpiecen, net de verkeerde bril even op gehad😉

Deze Matruschka begint er al iets meer op te lijken. Het patroon is van  Wendy Vosters PatronenPost. Ik weet nog NJET of ik wel geschikt ben voor dit soort werk. Spoedig maar eens het grotere patroon proberen.

Op de foto staat ook nog een Matruschka hanger. Deze heb ik gekregen omdat Matruschka Speelgoed, de winkel waar ik met regelmaat werk,  DERTIG jaar bestaat. Dat verdiende een bloemetje en leverde de inspiratie voor mijn gepruts met het paperpiecen.

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. AnitaA
    Nov 04, 2010 @ 07:12:02

    Paperpiecen is ook niet aan mij besteed, maar misschien is het wel makkelijker om eerst iets groots te maken met het pp.
    Overigens schattige lapjes voor je matruschka.
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  2. AnneliesvdB
    Nov 04, 2010 @ 07:32:28

    Paperpiecen is een kwestie van even wennen. Leuk, zoals je bezig bent geweest !

    Beantwoorden

  3. Anita
    Nov 04, 2010 @ 08:29:53

    De tweede matroesjka wordt wel erg leuk hoor. Ik weet wat je doormaakt. Ik zit ook met een klein patroontje van Wendy te prutsen. Het gaat wel, maar die hele kleine stukjes zijn toch ook niet mijn ding.

    Beantwoorden

  4. Willy
    Nov 04, 2010 @ 10:54:33

    Die tweede ziet er toch heel goed uit. Ik vind ‘m zelfs erg leuk. Ga zo door, maar dan wel met de juiste bril.

    Beantwoorden

  5. Gingini
    Nov 04, 2010 @ 11:18:53

    Very nice! De tweede bedoel ik dan.😉

    Beantwoorden

  6. Mascha
    Nov 04, 2010 @ 18:20:00

    Gewoon blijven proberen. Het tweede blokje ziet er toch heel goed uit.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  7. Lena
    Nov 05, 2010 @ 12:29:43

    paperpiecen is een kwestie van veel doen ( als je het leuk vindt, dan!), en vooral ervaring op doen met grotere patronen. die kleintjes komen dan vanzelf wel een keertje, dat is voor een ‘beginner’ (excusez le mot!) veel te veel gepriegel…
    de juiste bril helpt natuurlijk ook…*proest*
    fijn weekend!

    Beantwoorden

  8. Lida
    Nov 05, 2010 @ 15:29:32

    Gewoon je goede bril opzetten en dan doorzetten en het resultaat is toch al prima, komt vast wel goed met jou!! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  9. Hubertine
    Nov 06, 2010 @ 14:21:53

    Oefening baart kunst, en dan uiteindelijk hele mooie Matruschka’s!
    Prettig weekend!
    Hubertine

    Beantwoorden

  10. Lisa
    Nov 07, 2010 @ 00:21:14

    What super cute Matryoska’s!

    Beantwoorden

  11. Balsemien
    Nov 09, 2010 @ 08:50:13

    Hoi Josee, ik snap je gevoel van njet niet! Het idee is wel leuk, maar het is het njet niet… Mag ik dat zeggen? Je ster is prachtig geworden na de uitleg van de 45 graden. Ging je dat uitrekenen met een geo driehoek? Ik doe het ook nog weleens met papier dubbel vouwen…
    Ik heb gelachen om de tappende meeuw, die moet je hebben als je je gras wilt aanstampen, maar het schiet dan niet op als je en flink oppervlak hebt. Is double dutch ook niet een mannenkwartet? Geen spel, maar een zanggroepje ;-))
    Hoe dan ook, een fijne dag Josee!

    Beantwoorden

Geef een reactie

