“Ik zie een ster,

hij staat nog ver, maar langzaam komt ie dichterbij“, was bekend in 1974. Tenminste in de gezongen uitvoering. De gepatchte Lemoyne Ster was al vanaf  1834 een ster aan menig quiltfirmament. De mijne zag vandaag het levenslicht. Eerst nog wat uitleg van hubby over hóe de hoek van 45° te meten. (N)ooit geweten, en  al snel had ik het (weer) onder de knie. Dit is was een leuk blok om te maken.

Nieuwsgierig naar wat deze meeuw aan het doen is? Klik dan hier. Toen ik het filmpje maakte dacht ik nog dat het om wormen ging. Na eindeloos veel regen  ben ik ervan overtuigd dat het een REGENDANSJE was.😉

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Okt 27, 2010 @ 16:50:42

    Het is een mooie ster geworden Josée!!

    Beantwoorden

  2. Petra
    Okt 27, 2010 @ 17:20:45

    Mooie ster, leuke stofjes!! Die meeuw hé…gister zag ik dat dus ook!!! Ik ken wel het verhaal van de wormen idd maar dit ziet er toch anders uit..het viel mij ook echt op! Zou het dezelfde meeuw zijn geweest ;)? Misschien heeft ie wel een afwijking en is dit het begin van een nieuwe ‘Birds’??????

    Beantwoorden

  3. Willy
    Okt 27, 2010 @ 18:24:59

    Ik dacht hij even zijn zin niet kreeg en daarom stampvoette. Leuk filmpje.
    Je ster ziet er prachtig uit. Leuk die vlindertjes in de stof.
    Fijne avond

    Beantwoorden

  4. AnneliesvdB
    Okt 27, 2010 @ 18:42:32

    Wat ben je toch een leuke blokken aan het maken !

    Beantwoorden

  5. AnitaA
    Okt 27, 2010 @ 18:53:16

    Wat een mooie ster, ik hou van sterren ook al staan die ver😉.
    Grappig zo’n meeuw.
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  6. Gingini
    Okt 28, 2010 @ 06:38:57

    Fijn zo’n slimme man!😉
    En hoe heb je die gekke meeuw nu weer ontdekt? Haha! Ja, een regendans! Of hij trommelt de wormen de grond uit! Heel leuk, ik heb dat nog nooit eerder gezien. Dankjewel voor deze vogelshow.🙂

    Beantwoorden

  7. Anita
    Okt 28, 2010 @ 07:02:52

    Een mooie ster met heel mooie stofjes. Ik denk dat hij toen hij jou zag met je fotocamera hij ontdekt wilde worden en een dansuitvoering begon.

    Beantwoorden

  8. lut
    Okt 28, 2010 @ 07:54:09

    Wat een leuke ster! Onze meeuw trappelt ook veel. DSIL dacht eerst dat hij koude voeten had🙂

    Beantwoorden

  9. Mascha
    Okt 28, 2010 @ 10:51:35

    Het is een prachtig blok geworden.
    Groetjes Mascha

    Beantwoorden

  10. Lida
    Okt 28, 2010 @ 14:10:12

    Ik zei het zelfs meteen hardop!! Oh, wat is die mooi!! Niet alleen de ster, maar ook de combinatie van de stoffen! Gaaf! Ok je Double Dutch ziet er prachtig uit, nu je gaat wel erg snel zeg!! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  11. Gert
    Okt 29, 2010 @ 10:14:02

    Leuk zijn ze he, die sterren. Ik ben ook helemaal weg van dit patroon.

    Beantwoorden

Geef een reactie

