Geen handwerkbeurs gezien,

tóch lekker veel lapjes gescoord. Eerst gisteren zomaar op de markt de lapjes rechtsboven en vandaag de andere lapjes bij het Quilters Palet. Heen en weer bezorgde mij wel een heel nat pak, maar ach dat heeft een mens er graag voor over. Ook kan ik weer goed snijden met een vers mes. De enige mal die ik ooit heb gebruikt was voor de Tumbler Blocks en deze was van karton. Een mens schiet dan weleens uit😯

The rambler is af en ja het middenstuk is scheef😯   In het kader van het loslaten van een  ongezellige vorm van perfectionisme, ik noemde het al eens eerder, blíjft het middenstuk scheef😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anje
    Okt 15, 2010 @ 17:16:42

    Ook geen handwerkbeurs gezien….. goed idee om weer eens bij Evy en Petra langs te gaan………
    Waar komt dat scheve door? Ik zie op de foto een prachtig blokje…..
    groetjes Anje.

    Beantwoorden

  2. Wilma Kuin
    Okt 15, 2010 @ 17:25:23

    Mooie stoffen!! Ik zie ook geen handwerkbeurs. Hele nare gedachten aan….
    Je blokje is mooi. En soms moet je gewoon denken het is handwerk. Hoe moeilijk ook…..
    ;o)

    Beantwoorden

  3. Hubertine
    Okt 16, 2010 @ 06:20:02

    Als je niets had gezegd dan was het mij niet opgevallen! Hij ziet er prachtig uit! En je lapjes ook! Fijn weeekend!

    Beantwoorden

  4. Anita
    Okt 16, 2010 @ 07:42:44

    Dat is het met imperfectie; de enige die het ziet ben jezelf. Het bloke is gewoon mooi. Ik drijf mezelf ook niet tot het uiterste om iets perfect te krijgen. Het moet wel een hobby blijven. Mooie lapjes heb je gescoord. Ik ben wel naar de handwerkbeurs geweest. Een keer per jaar is nog net leuk. Moet altijd wel een paar dagen bijkomen.

    Beantwoorden

  5. lupineke
    Okt 16, 2010 @ 10:52:40

    Mooie stofjes, ze zien er aanlokkelijk uit! Wel een handwerkbeurs gezien, erg genoten en een leuke (lees dure) dag gehad… fijn weekend!

    Beantwoorden

  6. Willy
    Okt 16, 2010 @ 22:05:57

    Mooi blok, vaak ben je er zelf te precies aan. Ik zie alleen dat het blokje scheef ligt.
    Mooie stoffen heb je nog gescoord, daar hoef je dus niet voor naar de beurs.
    Fijne zondag, groetjes

    Beantwoorden

  7. AnneliesvdB
    Okt 17, 2010 @ 11:57:14

    Het is een mooi blok geworden en wat een leuke lapjes ! En dat middenstuk zie je alleen als je het zegt.

    Beantwoorden

  8. Lisa
    Okt 17, 2010 @ 14:02:53

    What an inspiring collection fabric! have fun creating.

    Beantwoorden

  9. Lida
    Okt 18, 2010 @ 14:53:31

    Oh, je bent echt een meis naar mijn hart!! Ik laat als het echt even kan een foutje ook zitten, perfectie hoeft echt niet en dat maakt een quilt en ook ander naaiwerk lekker persoonlijk zeg ik dan!! Maar we blijven toch streven naar bijna perfect, dat is goed genoeg!! Leuke ovenwanten heb je gemaakt en juist die oude stofjes erin geven het iets heel bijzonders!! Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  10. Sandra
    Okt 20, 2010 @ 06:07:10

    …het middenstuk scheef???? Waar dan?
    Ik zou niks met al die lapjes doen, maar voor de kleuren ga ik graag even zo’n winkeltje binnen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

