De zon kan zo mooi

ondergaan. Aan de voorkant van ons huis ziet dat er zo uit .

Aan de achterkant van ons huis ziet dat er zo uit.

Mijn nieuwe project is af. Voorlopig laat ik alleen de achterkant zien. Ik wil het nog weggeven en houd het graag spannend😉.

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Okt 06, 2010 @ 18:12:00

    Mooi die ondergaande zon. De achterkant is in ieder geval mooi van je project.

    Beantwoorden

  2. AnitaA
    Okt 06, 2010 @ 18:28:24

    Prachtig die ondergaande zon !Helaas zie ik de ondergaande zon precies zoals jij aan de voorkant van je huis.
    Je houdt je project spannend voor ons…je laat toch wel snel de voorkant zien ?
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  3. Gingini
    Okt 06, 2010 @ 20:26:37

    Wow! De lucht lijkt wel van vloeibare lava! Lijkt dat op je cadeau? Vast niet!

    Beantwoorden

  4. Gert
    Okt 06, 2010 @ 21:13:00

    Het viel mij de laatste dagen ook al op hoe mooi de luchten weer zijn. Prachtig, dit jaargetijde ^_^ Ik ben benieuwd naar de voorkant van je *geheime project*.

    Beantwoorden

  5. Petra
    Okt 06, 2010 @ 21:36:15

    Mooi die zonsondergang! Een Michaëlslucht! Vandaag was de lucht ook weer zo mooi roze. Wat zou het nou zijn? pannenlappen???

    Beantwoorden

  6. Lida
    Okt 07, 2010 @ 06:37:52

    Gisterenavond reden we tijdens de zonsondergang naar Dordrecht en zagen ook die schitterende lucht, toen we bij mijn moeder waren vroeg ze ons of we het gezien hadden! Nu je moest echt stekeblind zijn om het te hebben gemist, wat een egweldige kleurenpracht en jij hebt het schitterend gefotografeerd! Genieten!, Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  7. lupineke
    Okt 07, 2010 @ 07:00:40

    Schitteren he, die luchten! Wij zijn gisteravond speciaal nog even een rondje gaan lopen en fotograferen, om hiervan te genieten… Ben benieuwd wat het gaat worden, leuke stofjes!

    Beantwoorden

  8. Sandra
    Okt 07, 2010 @ 07:59:41

    Zo leuk om te bedenken dat er heel veel mensen op zo’n moment kijken en genieten van zo’n mooie lucht. Ik heb ook geen vrij uitzicht aan de westkant maar ben even bij de buren in de tuin gelopen, die waren niet thuis😉

    Beantwoorden

  9. willy
    Okt 07, 2010 @ 09:06:23

    Mooie kleuren in de lucht. De foto’s zijn ook goed gelukt.Ik krijg dat ziet zo mooi voor elkar.
    Ik ben benieuwd naar de voorkant.
    Groetjes

    Beantwoorden

  10. lut
    Okt 08, 2010 @ 10:09:06

    Prachtige foto’s! ‘k Hoop dat we de voorkant ook gauw mogen zien.

    Beantwoorden

  11. AnneliesvdB
    Okt 09, 2010 @ 06:35:16

    Wat is dat dan echt genieten hè ? Goed weekend !

    Beantwoorden

  12. Lisa
    Okt 09, 2010 @ 12:32:27

    Wow – the colours in your sunset are amazing!! Brilliant photos.

    Beantwoorden

Geef een reactie

