Surfend over het WWW

kom je leuke dingen tegen. Bijvoorbeeld dat Lucy en Mienke in hetzelfde vakantiehuisje zijn geweest en dat zo leuk vonden. Of, dat Sarah en Willy allebei mooie paddestoelen fotografeerden.

Met alle vier heb ik wel iets gemeen, of  een warm kloppend hart voor Engeland, handwerken of paddestoelen. De mijne is natuurlijk wel veel aparter; mijn paddestoel  komt uit een pas gesopt raamkozijn geschoten😉

Verder heb ik met allemaal de zich aandiendende herfst gemeen. Dat liet zich op de vlogende manieren vastleggen.

Aardbeien in herfsttooi; zogenaamde herfstbijen.

Geraamtes van bladeren, Sotto Voce klinkt meteen in mijn hoofd.

De herfststand van Lodewijk, zodra de verwarming maar een tandje aan is verruilt hij de stoel voor wat warmte.

Verder leent de herfst zich uitstekend voor het maken van de Logcabin.

Die wordt misschien zo,

of zo.

Wordt vervolgd😉

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. AnneliesvdB
    Sep 26, 2010 @ 17:55:55

    Ja, je merkt al echt dat het herfst is. Mooie log cabin blokken !

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Sep 26, 2010 @ 18:06:49

    Ja, helemaal, allemaal herfstig! Wordt een leuke quilt!🙂

    Slimme Lodewijk.

    Beantwoorden

  3. lupineke
    Sep 26, 2010 @ 18:36:23

    Wat gezellig om op je weblog rond te snuffelen, het ziet er heeel gezellig uit!! Lieve kat heb je, en helemaal bijzonder omdat hij Lodewijk heet, zo heette mijn eerste kat ook! Ik denk met weemoed aan hem terug, hij is verdwenen na een verhuizing en ik heb hem nooit meer teruggezien :(( Wat een mooie kleuren heb je voor je logcabin blokken gekozen! groetjes van Lupineke

    Beantwoorden

  4. willy
    Sep 27, 2010 @ 07:14:57

    Mijn mond viel wel even op op Sarah’s blog. Ik was al blij met één paddenstoel met stippen, maar daar groeien ze met bosjes. Gelukkig ben jij ook al blij met één en ook nog in je huis.
    Dat stukje vensterbank is precies op maat voor Lodewijk, leuk gezicht.
    Mooie kleuren. Ik ben benieuwd hoe het wordt.
    Fijne dag.

    Beantwoorden

  5. Anita
    Sep 27, 2010 @ 08:26:46

    Het is ook zo leuk om over het web te surfen. Alleen de tijd die je eraan kwijt bent! Je logcabinblokken zijn mooi. Mooie kleuren. En Lodewijk weet ook wel wat fijn is.

    Beantwoorden

  6. AnitaA
    Sep 28, 2010 @ 06:39:46

    We kunnen er echt niet meer omheen, het is herfst. Mooie logcabinblokken ben je aan het maken. Lekker de kat zo in het zonnetje in de vensterbank.
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  7. Lida
    Sep 28, 2010 @ 06:54:37

    Leuke foto’s, prachtige bladeren en herfstbeien en wat een leuke paddestoel heb je daar hangen, dat geeft vast een gaaf effect als de zon erop schijnt! Mag ik iets vragen? Bij je log cabin zit het haardvuur niet op de gebruikelijke plaats, doe je dat expres? Vind het wel een mooi geheel worden zo! Fijne dagen, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

    • Josee Kool
      Sep 28, 2010 @ 07:08:25

      Ha Lida, het is ook eigenlijk een Half Log Cabin (hoek in de hut).
      Eigenlijk wilde ik helemaal geen haardvuur erin, maar vanwege de zich aandienende herfst en omdat het in het geheel toch wat meer warmte geeft, plaats ik hier en daar een vuurtje.😉

      Beantwoorden

  8. lut
    Sep 28, 2010 @ 13:14:18

    Wat gezellig met die paddestoel en lodewijk voor ’t raam.

    Beantwoorden

  9. Anje
    Sep 28, 2010 @ 18:21:41

    Ha… je hebt de herfst sfeervol in beeld gebracht en je Log-Cabin is warm en gezellig, dus gordijnen dicht ’s avonds en lekker Quilten.
    Liefs Anje.

    Beantwoorden

  10. *Marianne*
    Sep 30, 2010 @ 14:03:05

    Je zult toch maar Lodewijk heten… wat een heerlijk leventje!
    Mooi dat gepuzzel met lapjes!

    Beantwoorden

  11. Balsemien
    Okt 04, 2010 @ 10:13:55

    Hoi Josee,
    Nu weer de blik naar de andere logjes en wat zie ik… Wat leuk dat Lucy ook in the Cotswolds was op Westley Farm. Het is er echt ge-wel-dig! Zo’n mooie omgeving, gerieflijke cottages. In deze waren we trouwens niet, dus leuk om er plaatjes van te zien…
    Heerlijk weer op de verwarming liggen Lodewijk!

    Beantwoorden

Geef een reactie

