Als het hart er kil

onder blijft, dan is het de hoogste tijd om het project te laten voor wat het is en aan de slag te gaan met een nieuw idee.

Onder toeziend oog van Lodewijk heb ik toen maar gauw blokken gesneden voor een tussendoor project dat zaterdag avond af MOET zijn:mrgreen:

Mijn hart is wel weer een stuk  warmer ineens😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Wilma Kuin
    Sep 17, 2010 @ 06:15:59

    Ja zo werkt het!! Ik ga soms toch nog door en dan stop ik alsnog….

    Beantwoorden

  2. marian'ne m
    Sep 17, 2010 @ 07:04:28

    mooi gezegt, groot gelijk.

    fijn weekend… MM

    Beantwoorden

  3. Anita
    Sep 17, 2010 @ 07:53:34

    Soms moet iets gewoon blijven liggen. Tegen je zin aan iets werken heeft geen enkel nut. Veel plezier met je nieuwe projekt.

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Sep 18, 2010 @ 09:45:03

    Volg je hart! Heb ook een probeersel liggen dat me steeds meer uitlacht, en ik lach vrolijk terug!

    Beantwoorden

  5. petra
    Sep 20, 2010 @ 18:59:35

    en wat doe je dan met die lapjes?? de stofjes vind ik wel heel mooi…maar idd, het moet wel goed voelen. Wat zit Lo er leuk bij!

    Beantwoorden

  6. Jantine Urban
    Sep 27, 2010 @ 20:22:50

    Dit is ook wel ene erg leuk project!

    Beantwoorden

  7. *Marianne*
    Sep 30, 2010 @ 14:05:53

    Lodewijk denkt goed mee. Je ziet hem nadenken over je keuze. Wat een leuk dier is dat toch!

    Beantwoorden

Geef een reactie

