Een hele week

geen bericht geplaatst. Ik deed andere leuke dingen.

Ik kocht een mooi bakboek bij Parimar, alleen al vanwege de foto’s en de vormgeving een cadeautje.

Ik fietste met hubby door de duinen, een kilometer of 30.

Ik bakte een Devonshire applecake met de eerste Bramley appels van de boerenmarkt, lekker zuur:mrgreen:

Ik zag een patchblock in de mega cracker die als Late Night snack gegeten werd.

Ik koos uiteindelijk voor een half logcabin blok. Ik gebruikte lapjes die ik al had, die ik pas kocht bij The Stitch Cottage en

die ik kocht bij Quilthuis Lieselotje. Daarna zaten wij aan de haven in gezelschap van de Scheepsjongens van Bontekoe.

De Scheepsjongens wachten aan de kade in Hoorn, waar ik van de zomer met dochter een bezoek bracht.

Zo, we zijn weer bij😉

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Sep 13, 2010 @ 18:43:38

    Oei dat ziet er allemaal lekker uit, het water loopt me uit de mond.
    Volgens mij heb je je blog verandert of heb ik het mis?Ziet er goed uit hoor!!!

    Beantwoorden

  2. Anita
    Sep 14, 2010 @ 08:08:25

    Als je eel leuke dingen doet gaat de tijd heel snel. Dat boek ziet er goed uit. Leuk die logcabin blokken.

    Beantwoorden

  3. Lida
    Sep 14, 2010 @ 08:51:43

    Dat waren zeker leuke en lekkere dingen! Leuke stofjes en mooie blokken en die taart ziet er verukkelijk uit en dat hartige hapje… oh help, ik moet afvallen!!
    Fijne dag, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  4. Wilma Kuin
    Sep 14, 2010 @ 09:01:27

    knor…… knor…..
    Sorry dat is mijn maagje….
    Ben aan de lijn sinds gisteren en zie overal zulke heerlijke dingen!!!
    :o)

    Mooie log cabin!!

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Sep 14, 2010 @ 09:16:51

    Nou dat waren leuke dingen, welk plaats zie je daar in de verte aan zee liggen? Ik moest lachen om je late night snack… en de apple cake doet me het water in de mond lopen, die zure ap[peltjes heeeerlijk!
    Fijne dag Josee!

    Beantwoorden

  6. Gert
    Sep 14, 2010 @ 13:01:58

    Wat een leuk verslag van een afwisselende week. Je cake ziet er heerlijk uit!!!

    Beantwoorden

  7. Anje
    Sep 15, 2010 @ 05:39:09

    Dat vergezicht komt me heeeeel bekend voor. Wat zijn je baksels goed gelukt, zien er heerlijk uit. Mooi en verleidelijk die stofjes bij de Stitch Cottage ik kwam met mooie zwart/witjes voor mij SBS thuis van de opendag. Zie ik het nu goed…. heb je het openhaardje van je mooie blokhutje naar de zijwand geplaatst??? Een nieuw ideetje!!!
    Groetjes Anje.

    Beantwoorden

  8. marian'ne m
    Sep 15, 2010 @ 11:05:42

    die ‘dingen’ zijn niet verkeerd!!!

    en wij kunnen het nog mee beleven ook !!!;-)

    Beantwoorden

  9. AnneliesvdB
    Sep 15, 2010 @ 18:02:04

    Ik hoor het al, je hebt hele leuke dingen gedaan !

    Beantwoorden

  10. lut
    Sep 16, 2010 @ 06:06:17

    Wat had jij een gezellige én lekkere week !

    Beantwoorden

  11. AnitaA
    Sep 16, 2010 @ 12:16:36

    Dat ziet er allemaal gezellig uit ! Mooi log cabin blok heb je gemaakt !
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  12. petra
    Sep 20, 2010 @ 19:00:44

    jammie…die appelcake ga ik ook weer maken!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

