Na veel heen en weer

geschuif, gepuzzel en gewanhoop, heb ik besloten om de tulpen top zó te maken.

Bijna heb ik  de juiste kleurinstelling op mijn camera bereikt. Blijkt ineens dat de top helemaal niet grijzig is, maar dat pistache groen en vrolijk roze de boventoon voeren😉

Ook lekker; aardbeienbrood. Voor het recept kun je HIER  kijken.

Als altijd, 2 x op de foto klikken maakt deze reuze groot😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Jun 14, 2010 @ 08:36:56

    Mjammie al weer een aardbeirecept!!
    Je tulpen top word mooi Josee!

    Beantwoorden

  2. wilma
    Jun 14, 2010 @ 11:04:36

    Mooi gekozen!! Aardbeien… Jammie!!

    Beantwoorden

  3. Balsemien
    Jun 14, 2010 @ 11:42:29

    Hoi Josee,
    Wat mooi zo met die schuine ‘streep’ , erg mooi en weer eens wat anders dan helemaal symmetrisch! Ik vind het prachtig1 Het aardbeienbrood ziet er heerlijk uit, ga es even het recept bestuderen…
    Nog een fijne dag!

    Beantwoorden

  4. Gert
    Jun 14, 2010 @ 16:03:21

    Mooie combinatie zo, die tulpen. Geeft een mooi evenwichtig beeld. En dat aardbeienbrood ziet er heerlijk uit. Ik heb het recept meteen bewaard: misschien dat ik deze dit weekend wel ga maken. Dank hiervoor!

    Beantwoorden

  5. Anita
    Jun 14, 2010 @ 17:19:27

    Ik vind de top zo helemaal top. Erg mooie kleurverdeling.

    Beantwoorden

  6. Lida
    Jun 15, 2010 @ 10:42:56

    Je tulpen quilt wordt mooi, zo leuk om hem te zien groeien! Ik doe niet mee met het aardbeienbrood, want dan zie je mij ook groeien!! LOL!!
    Groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  7. AnneliesvdB
    Jun 16, 2010 @ 08:35:58

    Wat wordt het leuk ! Heerlijk al die vrolijke stoffen.

    Beantwoorden

  8. sabine.v
    Jun 16, 2010 @ 09:38:20

    Prachtig , superbe, de max. Echt origineel gedaan. Het geschuif mocht er best wezen. Aardbeienbrood : wat ben jij een kunstenaar in je keuken!

    Beantwoorden

  9. marian'ne m
    Jun 16, 2010 @ 10:47:19

    Wat kan je veel kanten op !!

    hele mooie combi zo.
    maarrehhh hij zit nog los, dus je kan nog schuiven :-))

    MMM dat lijkt mij lekker brood !!

    Beantwoorden

  10. Josee Kool
    Jun 16, 2010 @ 16:39:25

    😉 Ik ga bijna😳

    Beantwoorden

Geef een reactie

