Wordt het zo

zo

zo

zo

of zo?

Voor jullie een vraag en voor míj ook😀

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. AnneliesvdB
    Jun 11, 2010 @ 05:11:29

    Ik vind dat zo’n leuk werkje. Rangschikking, herrangschikken, nog eens kijken. Succes !

    Beantwoorden

  2. Klaske
    Jun 11, 2010 @ 05:30:45

    Ben benieuwd wat je gaat doen!

    Beantwoorden

  3. Lida
    Jun 11, 2010 @ 18:07:12

    Maakt niets uit!! Is allemaal gaaf om te zien!! Dus succes met het uitkiezen! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  4. *Marianne*
    Jun 12, 2010 @ 16:39:51

    Misschien moet je Lodewijk laten kiezen😉

    Beantwoorden

  5. Elle
    Jun 13, 2010 @ 14:06:40

    Ik vind de tweede foto leuk en het lapje dat het meest in het midden ligt kleurt er erg mooi bij. Heerlijk, dat schuiven en spelen met de lapjes. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden.

    Beantwoorden

  6. Anita
    Jun 13, 2010 @ 17:51:46

    Leuk he al dat schuiven met je lapjes. Ik hoop dat je er uit komt.

    Beantwoorden

  7. AnitaA
    Jun 14, 2010 @ 06:40:40

    Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt ! Ben je er al uit ?
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

Geef een reactie

