Kijk eens wat ik heb gekregen,

een ORIGINELE MM uiltjes brillenkoker. De brillen liggen te dringen om er in te mogen.  Ik kreeg hem voor de zomaar van Mienke. Dank je wel Mienke voor dat lieve gebaar. Marian’ne, complimenten voor het  subliem en vernuftig genaaide kokertje.

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. marian'ne m
    Mei 27, 2010 @ 22:02:15

    heee istie hier beland, haha, leuk !!!!

    Veel plezier ermee !!
    Bedankt voor de uilen link.
    Ik ben nog steeds IN de uilen😉

    Wat een lief kraambezoek hiervoor !!

    Beantwoorden

  2. wilma
    Mei 28, 2010 @ 07:38:22

    Wat een lief gebaar!!

    Beantwoorden

  3. AnneliesvdB
    Mei 28, 2010 @ 12:50:39

    Wat leuk. Een echte mm !

    Beantwoorden

  4. Lisa
    Mei 28, 2010 @ 14:17:24

    That owl fabric looks perfect for a glasses case! Very cute.

    Beantwoorden

  5. Gingini
    Mei 28, 2010 @ 16:09:51

    Eigenlijk heb je er nog wel eentje nodig.😉

    Beantwoorden

  6. anitaA
    Mei 28, 2010 @ 17:27:39

    Wat een geweldig leuk kokertje ! Met de tulpen is het ook weer goed gekomen na de flinke ingreep.
    Groetjes Anita.

    Beantwoorden

  7. Gert
    Mei 28, 2010 @ 18:46:47

    Wat zijn ze leuk he, die brillenhoesjes van MM !?! En wat lief om dit cadeau te krijgen.

    Beantwoorden

  8. Lida
    Mei 29, 2010 @ 10:03:58

    Wat leuk, een echte MM! Lief om dat zomaar te krijgen van Mienke! Prachtig worden je tulpen en schattig je duifjes, ergens zit er hier ook een nest, ik denk op het dak van mijn koekoek in mijn werkkamer, hoor veel gepiep en als de ouders landen een flinke bonk! Maar helaas ik kan het niet zien, durf voor geen goud uit het raam te hangen! Nu dan geniet ik dus wel met jou mee! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  9. Josee Kool
    Mei 29, 2010 @ 21:56:16

    😀 Het leuke is dat er TWEE brillen inpassen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

