Vanmiddag op kraambezoek geweest.

Moeder stond netjes even op zodat ik kon  zien dat er nu tenminste 2 jongen zijn en nog 3 eieren. Wordt vervolgd😀

Inmiddels zijn er 23 blokken af en zijn de enkele-, en dubbele hersteloperaties goed gelukt😀

Nu nog van de steekjes in de hoek afkomen:mrgreen: hoewel dat ook steeds beter gaat.

2 x Op de foto klikken maakt de foto HEEL groot.

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gert
    Mei 25, 2010 @ 20:37:22

    Vrolijk hoor, die jonkies en de tulpen. Echt lente!

    Beantwoorden

  2. lut
    Mei 26, 2010 @ 06:15:48

    Leuke kraamvisite! Ik wou dat ik kon naaien als jij.
    Je tulpen hebben prachtige kleuren. Fijne dag!

    Beantwoorden

  3. Sandra
    Mei 26, 2010 @ 09:47:32

    hoihoi,
    leuk dat je wat achterliet bij mij zodat ik ook even bij jou kan komen kijken. Grappig, die meerkoet in die boot en dat ie even ging staan voor de foto😉

    Beantwoorden

  4. katrien
    Mei 26, 2010 @ 15:08:39

    leuke blokjes.en al een mooi geheel.

    Beantwoorden

  5. WilmaKuin
    Mei 26, 2010 @ 16:24:47

    Je tulpen worden prachtig!! Fijn dat mevrouw even haar kontje optilde voor je…
    ;o)

    Beantwoorden

  6. Balsemien
    Mei 26, 2010 @ 21:04:12

    Hoi Josee,
    Prachtig, ik heb bij iemand foto’s gezien van die jonge waterkiphoentjes (of zoiets…) en die hadden knalkleuren op hun hoofd, schitterend! En een kuifje!
    je tulpjes zijn geweldig, maar dat schreef ik al eerder. Zo leuk dat zo’n patroon zo’n groots effect heeft!
    Welterusten voor straks!

    Beantwoorden

  7. Josee Kool
    Mei 27, 2010 @ 19:27:03

    😉 Dank voor de complimenten.
    De waterkipjes loop ik iedere dag even langs.

    Beantwoorden

Geef een reactie

