Ik had zo’n vervelende ochtend

bij het Quilterspalet.…………………………………………………………………………………..

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. petra
    Mei 21, 2010 @ 18:48:36

    hé get…dat ziet er idd heel vervelend uit….:p:p

    Beantwoorden

  2. Balsemien
    Mei 21, 2010 @ 20:10:48

    Ik begrijp het Josee, wil je erover praten :-))

    Beantwoorden

  3. Klaske
    Mei 22, 2010 @ 06:38:16

    Hé ja dat is wel heel vervelend!Je mag het ook bij mij brengen hoor ;=))!!!Fijn weekend!

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Mei 22, 2010 @ 08:37:55

    Arm kind! Wat een drama, zo’n bezoek!

    Gelukkig heb je het hele weekend om weer bij te komen.🙂

    Beantwoorden

  5. Gert
    Mei 22, 2010 @ 18:46:30

    Jeetje, ik leef *enorm* met je mee…sterkte… ^_^

    Beantwoorden

  6. marijke
    Mei 25, 2010 @ 14:25:22

    Heb ik je daar toch net gemist, was er in de middag. Heb er ook wat meters gekocht! Hoop dat ik je er eens ontmoet!
    groetjes Marijke

    Beantwoorden

  7. Lena
    Mei 31, 2010 @ 12:26:58

    ja, van dit soort ochtenden moet je er niet te veel hebben…dat trek je gewoon niet!🙂
    mooi spul, hoor!

    Beantwoorden

Geef een reactie

