Daar komt ie weer;

Zoek de Verschillen. Het spelletje draait om eervolle vermelding😉

Vooruit dan volgt nog een zoek-de-verschillen op één foto. 

Zélf moest ik ook even zoeken😉

Lodewijk hád het al gevonden, maar kon er, behalve luidkeels kwekken en staartzwiepen, niets mee.

6 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gert
    Mei 11, 2010 @ 19:01:55

    Ik doe mee! De oplossing van het eerste raadsel: POES!!! ^_^ En op de quiltfoto mis ik een groen blaadje bij het blok in wording. Maar op de allereerste foto mis ik ook blaadjes, dus ik denk dat de oplossing blaadjes is🙂

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Mei 12, 2010 @ 08:46:46

    Nu is het echt weer lente! Die Lodewijk zit met z’n snufferdje ook overal bovenop!
    Maakt hij echt van die kwekgeluidjes? Maar blikkert hij ook met z’n tanden tegen het raam? Hihi! Wat een kat!🙂

    Beantwoorden

  3. Lida
    Mei 12, 2010 @ 10:17:20

    Hoi Josee,
    Wat is je balkon mooi geworden, dat wordt een hele zomer genieten! En je tulpen zijn schattig, echt een heel leuk geworden, ben weg van het patroontje! En die Lodewijk is denk ik inderdaad de oplossing! Fijne dag, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  4. WilmaKuin
    Mei 12, 2010 @ 17:53:40

    wat kunnne ze inderdaad gekke geluidjes maken als ze zoiets lekkers zien..
    ;o)

    Beantwoorden

  5. AnneliesvdB
    Mei 12, 2010 @ 18:58:44

    Ben je als je zo’n vogel ziet niet bang dat Lodewijk hem achterna springt ?
    Ik vind je tulpjes erg leuk !!

    Beantwoorden

  6. Josee Kool
    Mei 14, 2010 @ 18:38:41

    😀 Dank jullie voor de complimenten.
    Lodewijk mag alleen onder begeleiding naar buiten, anders gaat hij 2 hoog aan de wandel😮
    Inderdaad ontbrak er bij het ene blok een mooi groen blaadje, en bij de balkon foto’s waren er juist blaadjes en bloemen in de potten.
    Goed gedaan allemaal😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

