Allemaal

 

EEN FIJNE KONINGINNENACH en – DAG

 

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. sabine.v
    Apr 29, 2010 @ 18:00:48

    Jij bent duidelijk een genieterke van alles om je heen. Leuk dat je even tijd maakt om stil te staan en te kijken wat er zich rondom jouw afspeelt en dat je dat met ons deelt.
    En bakken… mens dat kan jij ook.. wie eet er dat allemaal op?
    En zo een mooie lade met leuke stofjes. Ik zou er ook maar naar kijken en dromen en er niet durven in snijden.
    Leve het leven!

    Beantwoorden

  2. Gingini
    Apr 30, 2010 @ 06:43:52

    Dankjewel! En jij ook een hele fijne dag!
    Hoop dat het weer nog wat meewerkt. Straks is hier de aubade, ik hoorde de kinderen al een poosje oefenen op het volkslied.🙂
    Daarna gaan we de rommelmarkten weer af. :))

    Beantwoorden

  3. *Marianne*
    Apr 30, 2010 @ 10:00:21

    Ah je bent weer aan het bakken! Ziet er gezellig uit!
    Fijne dag nog!

    Beantwoorden

  4. Tineke
    Apr 30, 2010 @ 11:20:27

    Ik hoorde dat de koninginnenâch heel leuk was (zonder teveel ellende) maar dat je je nu door het afval een weg moet banen. Kijk uit dat je niet in de plastic bierbekertjes blijft hangen hoor! Verder veel plezier vandaag!

    Beantwoorden

  5. AnneliesvdB
    Apr 30, 2010 @ 18:48:47

    Ik hoop dat je een leuke Koninginnedag hebt gehad !

    Beantwoorden

  6. Natascha
    Mei 02, 2010 @ 15:54:30

    Ik ben dan wel een beetje laat met reageren maar, bedankt en ik hoop dat jij ook een hele gezellige dag heb gehad !!!
    groetjes Natascha

    Beantwoorden

  7. Josee Kool
    Mei 03, 2010 @ 16:35:31

    Ik had een beste Koninginnedag, dank u.

    Beantwoorden

Geef een reactie

