Sommige

mensen hebben een designwall, ook al is het moeilijk om bij die wall te geraken.

Ik heb een designfloor😉 Vandaag heb ik daar mijn 18 blocks of the past uitgelegd in de hoop dat ik lust tot snijden en patchen zou krijgen.

Zelfs mijn goed gevulde lade kon mij geen steekje doen naaien.

Liever zou ik net als Bertha 1 en Bertha nog wat herkauwen. Gisteren zag ik ze bij de stadsboerderij terwijl ik langs fietste. Bertha 1, vooraan, lag met haar kop helemaal achterovergevleid tegen Bertha 2 aan. Helaas, zij vond mij met mijn paarse jas ook erg interessant, en ging zij weer wat meer rechtop zitten.

Verderop langs een slootkant stond deze reiger. Op slechts 4 mtr. bleef de vogel stokstijf staan en was geheel van mijn snelle paarse jas niet onder de indruk.

Morgen weer een dag met nieuwe kansen😉

8 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Apr 28, 2010 @ 17:23:46

    Nou die gevulde la mag je wel bij mij brengen hoor!! Ik wil daar wel een paar steekjes mee naaien!!
    Mooie designfloor heb je met die prachtige blokken!!

    Beantwoorden

  2. monique
    Apr 28, 2010 @ 19:57:19

    Dat ziet er in het geheel niet onaardig uit !! De gevulde la roept heel hard en de blokken zijn prachtig geworden …….. maar ik zou ook best Bertha 1 willen zijn hoor voor een dag of ……………veertien ………
    heerlijk zo herkauwen in het zonnetje …….

    Beantwoorden

  3. petra
    Apr 28, 2010 @ 20:37:24

    Mooooiii die blokken bij elkaar!!! daar krijg ik zelfs kriebels van om iets te gaan ondernemen!!! en die lade ook…heerlijk! maar ja…soms is het er gewoon even een dagje niet….en ben je even een Bertha…ook goed!

    Beantwoorden

  4. Gingini
    Apr 29, 2010 @ 07:10:28

    Wat heb je een prachtige designfloor!! Uit de kunst!🙂 De blokken zien er goed uit bijelkaar.
    Lekker genieten van de lente is ook wat waard. Doe je weer energie mee op.

    Beantwoorden

  5. lut
    Apr 29, 2010 @ 07:21:18

    Af en toe een rustdagje moet ook kunnen!
    Wat een mooie lade🙂

    Beantwoorden

  6. Balsemien
    Apr 29, 2010 @ 08:06:16

    Mooie designfloor Josee! Mooie kleuren zo bij elkaar! Soms kun je een halve middag rondjes draaien om borduur- of quiltwerk heen en uiteindelijk komt er niets uit je handen…
    Het zij zo!

    Beantwoorden

  7. Annelies.H.
    Apr 29, 2010 @ 08:56:07

    Je disignfloor ziet er erg mooi uit.
    Enne even niet weten hoe verder, ja dat komt me bekent voor. Ik kwam stof te kort voor mijn sprei, nog nooit gebeurd, phoe van waar kwam deze stof???Gelukkig ……
    O ja, denk Huissen, en ja ze hadden het nog en hebben stof opgestuurd, ik weer blij, nu kan ik na de vakantie weer verder.
    Je blokken zien er stuk voor stuk erg mooi uit, ook de stof keuze, prachtig.
    Geniet van het heerlijke weer, fijn weekend Annelies.

    Beantwoorden

  8. Josee Kool
    Apr 29, 2010 @ 17:01:39

    😉 Dank voor jullie complimenten. Zonder twijfel gaat het met naaien wel weer goedkomen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

