Zelden tot nooit komt

het voor dat het Vredespaleis In Den Haag groen aangelicht is.

Gisteravond was dat wel het geval. Vánavond is daar een concert ten behoeve van Warchild. Toen ik langs het Paleis fietste was ik zo gegrepen door al die kleuren dat ik thuis gauw mijn camera gehaald heb.

Ook rood kwam nog voorbij, evenals paars.

Een kijkje tussen de schermen.

Héhé, het was wel even geleden dat ik op mijn weblog was. In die anderhalve week  was ik ziek, zwak en misselijk, had kiespijn en verjaarden zoon en ik. Tussendoor heb ik ook extra gewerkt.

Vanaf nu ga ik mijn leven beteren en schrijf ik weer vaker een berichtje 😉

7 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    apr 21, 2010 @ 18:05:08

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en die van je zoon!
    Inderdaad een kleurenpracht die foto’s

    Beantwoorden

  2. Martine
    apr 22, 2010 @ 05:42:28

    Dat was me een weekje wel! Fijn dat het nu weer wat beter gaat!

    Beantwoorden

  3. lut
    apr 22, 2010 @ 06:22:31

    Moeder en zoon, nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!! Ik hoop dat het weer beter met je gaat.

    Beantwoorden

  4. Gingini
    apr 22, 2010 @ 07:22:40

    Wat een knalfoto’s! Wat leuk zo om daar langs te kunnen wandelen. Zo ver van mijn bed!
    Geen idee waar dat linkje naar moet linken. 404 Not found.
    Maar fijn dat je er weer bent.

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    apr 23, 2010 @ 08:15:38

    Hoi Josee,
    Nog van harte met je verjaardag en verjaardag van je zoon! Je ‘moet’ gewoon een logje plaatsen als het je past. Werk je bij die winkel? Bijzonder die kleurige verlichting van het Vredespaleis…
    Fijne dag!

    Beantwoorden

  6. Josee Kool
    apr 24, 2010 @ 17:35:44

    😉 Dank voor jullie felicitaties 😉

    Beantwoorden

Plaats een reactie