Over Surely Ellen,

zal ik jullie eens wat vertellen:mrgreen:

Ik vond het een onding om te maken; eerst al hannessen met diagonalen en quarters. Vervolgens een blokje in elkaar zetten zónder lezen, toen natuurlijk weer uithalen. Een ánder had ooit in een heel grijs verleden de juiste volgorde van naaien al bedacht💡

Op naar het volgende blok.

Ik word wel op het been gezet😉 om te denken dat het dezelfde gans is als die uit mijn vorige log.

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Apr 13, 2010 @ 06:23:49

    Toch een mooi blokje geworden! En het zou maar saai zijn als ze allemaal even makkelijk waren toch? Ben benieuwd naar de volgende!
    O en ik probeerde dit weekend eenden te herkennen. Er zit echt wel verschil in weet ik nu!😉

    Beantwoorden

  2. Annelies vdB
    Apr 13, 2010 @ 06:31:18

    Iedereen heeft wel eens zo’n blok. Hij is mooi hoor !

    Beantwoorden

  3. Annelies.H.
    Apr 13, 2010 @ 12:20:40

    Ja de bkokjes blijven verrassen, de een is zo klaar en de andere daar zit je uren aan te werken. (ik noem het wel prutsen) Maar dit blokje mag er wezen, erg mooi.
    En zo komen er hoe langer hoe meer af…

    Groetjes Annelies.H.

    Beantwoorden

  4. Balsemien
    Apr 15, 2010 @ 17:05:22

    Op het verkeerde been? Ik vind het een mooi blokje hoor Josee!

    Beantwoorden

  5. Lida
    Apr 16, 2010 @ 05:16:44

    Hoi Josee,
    Dan ben je extra blij als het toch af is en later heb je een heel verhaal bij je quilt en juist dat maakt het nog interessanter! Maar het is dus toch een heel mooi blok geworden!
    En die eend, ach die lijken van die soort allemaal op elkaar! Fijne dag, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  6. Anita
    Apr 16, 2010 @ 15:09:35

    Ja, soms het mee, en soms zit het tegen. Maar het is wel een mooi blok geworden.

    Beantwoorden

  7. WilmaKuin
    Apr 17, 2010 @ 17:41:39

    Gefeliciteerd!!!
    Hiep hiep hoera!!
    ;o)

    Ja, ik zit er al dagen mee in mijn hoofd. Las wel een berichtje van haar op haar log….
    In gedachten ben ik bij haar…

    Beantwoorden

  8. marian'ne m
    Apr 17, 2010 @ 18:03:06

    Proficiat !!
    Las het bij Wilma, mijn kleine kind is ook jarig vandaag.

    Zoo lief dat jullie aan mij denken .
    Maar wél genieten hoor !!

    Beantwoorden

  9. Lena
    Apr 17, 2010 @ 18:09:30

    tja, héél herkenbaar zo’n %^$#@#%$-blok! *proest*
    zelf heel ingewikkeld doen om dan te ontdekken dat het op een véél simpelere manier kan! achteraf kun je er om lachen, moet je maar denken!😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

