De onthulling van mijn

project is nabij.  Zit u allen klaar?

Men snijde het papier met scherp mesje, naar uzelve toe.

Men plakke papier op doos, men late wanhoop van rekkend papier achterwege en men wrijve met een oude zakdoek aan. De lijm op het papier brenge men aan op een placemat of op plastic afwasbare ondergrond. Men neme geen tijdschrift om op te plakken teneinde te voorkomen dat Lieve Mona op mooi papier komt.

Men gebruike binnenin een vouwbeen voor de hoekjes.

Men aanschouwe nu mijn nieuwe TIJDSCHRIFTENBAK en APPLAUDISERE hard.

Als laatste kijke men nu nog naar mijn Paasdoos.

Eitje…

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Martine
    Mrt 30, 2010 @ 08:28:56

    Aplausssssssssssssssssssssssssssss

    Wat ziet dat er mooi uit, Josee! gezellig zo’n tijdschriften doos in je kamer!

    Beantwoorden

  2. lut
    Mrt 30, 2010 @ 12:17:58

    Wat een prachtige dozen!!

    Beantwoorden

  3. Klaske
    Mrt 30, 2010 @ 13:38:48

    Mooi gedaan, Josee!!!

    Beantwoorden

  4. WilmaKuin
    Mrt 30, 2010 @ 15:05:06

    EITJE???
    Echt niet!!!

    APPLAUS!! Bravo!!

    Beantwoorden

  5. else
    Mrt 30, 2010 @ 18:20:58

    Brengt mooie oude herinneringen boven.
    En josee , heb jij het ook wel eens met stof bekleed?
    Daar loop ik namelijk al een tijdje mee te stoeien,misschien heb je nog tips!

    Beantwoorden

  6. Annelies vdB
    Apr 01, 2010 @ 08:28:23

    Wat zien je dozen er leuk uit !!

    Beantwoorden

  7. marian'ne m
    Apr 01, 2010 @ 13:03:34

    KLAPPERDEKLAPPERDEKLAAAAAAPPPP !!!

    nóg een keer….

    KLAPPERDEKLAPERDEKLAAAAAPPPP !!!!

    Ik vind dit zooo KNAPPPP !!!!;-))

    Echt waar, wat ik al zei MM en lijm gaan nie samen .

    Heel mooi én handig deze doos.
    En een vrolijke paasdoos.

    Alvast fijne paasdagen !!

    Voordat ik wéér té lang wegblijf ;-))

    Beantwoorden

  8. Anita
    Apr 01, 2010 @ 19:24:21

    Een driewerf hoera. Prachtig gedaan en mooi dozen erbij. Ik heb een dozentik, kan er niet genoeg hebben.

    Beantwoorden

  9. Josee Kool
    Apr 02, 2010 @ 17:48:13

    😉 Dank jullie voor de complimenten. Binnenkort in de oude doos een fotootje zoeken van alle dozen en mappen die ik gemaakt heb.

    Beantwoorden

  10. Balsemien
    Apr 04, 2010 @ 10:44:25

    Hoi Josee,
    Geweldig die mooie dozen, maar ook vooral lachen hoe je een en ander beschrijft, zo grappig!

    Beantwoorden

Geef een reactie

