De reis naar de

Lapjesmarkt was zeer succesvol. In dezelfde kraam vond ik eerst de groene stof, maar uiteindelijk koos ik voor de blauwe stof als achterkant. Bij ria’s fournituren   vond ik perlecotton, daarmee ga ik de quilt doorpitten.  Grovere steken passen prima bij deze blokken. Inmiddels heb ik  één en ander gedubbeld en kan ik aan de slag.

Lodewijk is ook blij met de nieuwe stof; deze keer werd het in pakpapier ingepakt en dat ritselt zo leuk😉

Het eerste knopje aan de eik  die op het portiek overwinterde is een feit.

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Mrt 15, 2010 @ 14:04:44

    Mooie kleurtjes heb je gekocht. ben benieuwd..

    Beantwoorden

  2. Gert
    Mrt 15, 2010 @ 14:36:54

    Leuk is de lapjesmarkt he? Ik kom er niet zo heel vaak, maar als ik er ben, vind ik het heerlijk om langs al die kramen te struinen.

    Beantwoorden

  3. WilmaKuin
    Mrt 15, 2010 @ 16:35:44

    Oh de lapjesmarkt!! Ik wil wel weer een keer. Heb wel al een leuk patroon voor een zomerjurkje….

    Wat zijn het toch eiegnewijze dieren… LIEF!!

    Beantwoorden

  4. *Marianne*
    Mrt 15, 2010 @ 18:42:11

    Ik zie het helemaal voor me… Lodewijk in een gekke bui en aan de ritsel🙂
    Dat past er mooi bij dat blauw! Ik heb heel erg benieuwd hoe je dat nu gaat doen met dat perle garen! Vast leuke steken borduren…

    Beantwoorden

  5. betty
    Mrt 16, 2010 @ 08:51:00

    Spannend project, ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat! De kleuren zijn van de blokken zijn al heel mooi gekozen. Was de lapjesmarkt in den Haag? Moet ik toch ook weer in de gaten houden wanneer die hier is!

    Beantwoorden

  6. lut
    Mrt 16, 2010 @ 09:01:14

    Wat een vrolijke lappen stof!

    Beantwoorden

  7. Anita
    Mrt 16, 2010 @ 15:04:12

    Mooie stof heb je gekocht voor de achterkant. Ik ben ook benieuwd hoe je het met het perlégaren gaat doen.

    Beantwoorden

  8. marian'ne m
    Mrt 17, 2010 @ 07:13:46

    Aa dat garen is mooi, ken het alleen in het wit.

    Lieve stofjes, het groen heb ik ook net gekocht.

    tuurlijk moet je als Lo zijnde even er weer bij aanwezig zijn.

    Jaaa hij/zij komt er echt aan …. LENTE !!
    Wil vanmiddag echt, met mijn witte snoet, in het zonnetje gaan zitten.

    Beantwoorden

    • Josee Kool
      Mrt 18, 2010 @ 16:13:29

      😉 Marian’ne, wat vreemd dat je alleen het witte garen kent. De molen met perlé is volgens mij net zo groot voor spitzijde als voor perlé. Helaas voert niet iedere handwerkwinkel perlé, dát zal het zijn.

      Beantwoorden

  9. Lida
    Mrt 17, 2010 @ 07:26:20

    Goeie stof heb je op de kop getikt en dat perle garen zal perfect bij je quilt passen en de kleuren zijn schitterend, nu ben benieuwd naar je eindresultaat! Succes,
    Lida

    Beantwoorden

  10. Josee Kool
    Mrt 18, 2010 @ 16:13:58

    😉 In mijn volgende log zijn er al wat steken te zien😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

