De gelijkenis tussen de

 schaduw van de bloesem en de vintage haasjes van ECHTE nep chocolade is bijzonder. Ik heb in mijn vorige log niets teveel gezegd.

Ik heb buiten de eerste narcissen gezien en dan mag ik ze ook kopen om in een melkkannetje te zetten.

Verlangend zit Lodewijk te kijken naar het uitleggen van de Tumbler blokken, hij verheugd zich er al op om er weer eens lekker door heen te scheuren.

Jammer genoeg voor hem, heb ik de blokken gauw uitgelegd, foto gemaakt, per rij opgestapeld en een nummertje gegeven.

Dat ík ze dan toch nog weer verkeerd aan elkaar zet dáár kan híj dan niets aan doen😉

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Mrt 11, 2010 @ 16:02:01

    Wat gebruik je hier lekkkere lentekleurtjes!

    Beantwoorden

  2. Martine
    Mrt 11, 2010 @ 16:14:41

    Ha, straks ben je Lodewijk helemaal te slim af;) en heeft ie het nakijken;) De kleuren die je gebruikt zijn idd lekker lenteachtig!

    Beantwoorden

  3. Gingini
    Mrt 11, 2010 @ 16:31:43

    Lodewijk is vast en zeker gek op tumblers!😉

    Beantwoorden

  4. Petra
    Mrt 11, 2010 @ 18:33:40

    hoezo verkeerd? ik vind het er wel strak uitzien toch? Prachtig nepchocohaasje en idd…alsof het zijn schaduw is!!

    Beantwoorden

  5. Annelies vdB
    Mrt 11, 2010 @ 18:41:55

    Wat een lekkere frisse voorjaarskleuren heb je liggen.

    Beantwoorden

  6. marian'ne m
    Mrt 11, 2010 @ 23:39:48

    gelukkig het is nepchocola !!

    Prachtige stoffen in frisse voorjaarskleuren !!

    LO aanvalluuuuu >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    Beantwoorden

  7. marian'ne m
    Mrt 11, 2010 @ 23:41:55

    heee wat mooiiii, hierboven !!!!;-))))))))

    Beantwoorden

  8. Lida
    Mrt 12, 2010 @ 13:38:12

    Wat gebruik jij toch leuke vrolijke stoffen, ik ben altijd geneigd om donkere, rustige kleuren te kopen, maar van deze word je wel vrolijk! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

Geef een reactie

