Men neme een hamer

en ramt daarmee op het aambeeld. Die neiging kreeg ik een beetje toen het blok in wording “Grandma’s choice” aan alle kanten bleek te rammelen. Oef,  zeker de blokjes door elkaar gehaald en dan past het wel, maar duidelijk niet zoals het hoort…..

Gauw maar verder met het aambeeld, ik hoop dat als ik  t.z.t  alle blokken aan elkaar heb dat het dan niet meer zo opvalt dat het een beetje trekt. Misschien is dat wel Piet Lutterij 😉

De foto is bij kunstlicht gemaakt, maar inmiddels zijn de kleuren wel bekend denk ik . Andere blokken staan bij Blocks from the Past.

Eén van mijn volgende logs gaat over iets lekkers, stay  tuned.

5 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Annelies
    feb 22, 2010 @ 19:51:00

    Ja, soms is het echt balen, dan wil het patroon niet passen, en waar het dan in zit??
    Maar zoals het er nu uitziet, is het echt netjes, en het kunst licht geeft er een prachtige gloed aan.
    Is dit het eerste blok wat niet goed past?
    Ik heb ook wel eens een heel blok in de vuilnis gemikt,
    uithuilen en opnieuw beginnen.
    En als het dan weer gelukt is, mogen we trots zijn toch !!

    Groetjes en succes Annelies.

    Beantwoorden

  2. Annelies vdB
    feb 22, 2010 @ 20:14:42

    Ach, met een beetje geluk krijg je dat met het quilten wel weer goed !

    Beantwoorden

  3. Gingini
    feb 23, 2010 @ 08:12:28

    Valt straks helemaal niet meer op! 😉

    Zit je ons een beetje lekker te maken? Ik ben benieuwd!

    Beantwoorden

  4. Natascha
    feb 23, 2010 @ 12:01:14

    Als je dan maar zorgt dat je bril er niet zo dicht naast ligt, als je met die hamer gaat rammen. Straks ligt die aan diggellen en kun je niet eens verder met je blokken !!! LOL
    Groetjes Natascha

    Beantwoorden

  5. Anita
    feb 23, 2010 @ 15:30:08

    Gelukkig kun je met quilten nog wel wat foutjes wegwerken. En fouten zie je alleen zelf. Ik vind het weer mooie blokken.

    Beantwoorden

Plaats een reactie