Jack in the Pulpit

Tussen het stoeien met de ragtime door heb ik  Jack in the Pulpit opnieuw gemaakt. In de júiste, kleinere,  maat en in een andere kleurstelling. Met deze kleuren komt het blok beter tot zijn recht. Nóg weer een keer sneed ik 4 blokjes verkeerd.

 Jan op de preektsoel kan ik nog wel in het blok terugvinden, maar Arum Maculatum met de giftige bessen haal ik er niet uit. Ik zag die plant vaak toen ik nog in Llangadog woonde en ging fietsen. Ik vond het altijd een beetje een enge plant en terecht blijkt nu.

Ik kreeg bij het patchen nog wat gezelschap van Lodewijk😉

11 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Klaske
    Feb 20, 2010 @ 19:33:31

    Wat een gezellige foto!!Fijn weekend, Josee

    Beantwoorden

  2. Petra
    Feb 20, 2010 @ 19:51:25

    oh wat een heerlijke foto…die onderste…die straalt echt knusheid uit!!!
    mooi blokje weer!!!

    Beantwoorden

  3. Gingini
    Feb 21, 2010 @ 10:15:11

    Ja, Lodewijk had vast zin om weer wat lapjes te meppen!🙂
    Ziet er goed uit Josee!

    Beantwoorden

  4. Gert
    Feb 21, 2010 @ 10:43:02

    Wat een mooie blokken weer Josee. Ik vind je kleuren heel erg mooi. En dat onderste tafereel herken ik: bij mij zitten soms beide katten bijna bovenop mijn handen als ik zit te patchen ^_^

    Beantwoorden

  5. WilmaKuin
    Feb 21, 2010 @ 20:25:05

    wat een heerlijke huiselijke foto!! Je blokken zijn mooi gemaakt..

    Beantwoorden

  6. Lida
    Feb 22, 2010 @ 12:48:33

    Wat een leuke kat, wel gezellig als je bezig bent, als hij niets stuk maakt! Je blokken zien er geweldig uit, erg mooie stoffen! Nog een fijne dag, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  7. Tineke
    Feb 22, 2010 @ 13:36:31

    Goed nieuw blokje! En Lodewijk…. zucht!!!!

    Beantwoorden

  8. marian'ne m
    Feb 22, 2010 @ 16:00:09

    Prachtig én knap gedaan !!!

    Die name vind ik altijd zo grappig.
    Hie ze er opkomen. !!

    Veel plezier samen mét LO !!

    Beantwoorden

  9. Josee Kool
    Feb 22, 2010 @ 19:20:50

    😉 De namen van de quiltblokken zijn altijd apart. En ach die Lodewijk, het is zo’n leukerd.
    Dank voor de complimenten weer.

    Beantwoorden

  10. Balsemien
    Feb 22, 2010 @ 21:09:36

    En is ie een goede hulp? :-))
    je blokjes worden mooi! Soms zijn de namen voor een blokje meteen duidelijk en verklaarbaar, soms zijn ze heel bijzonder!

    Beantwoorden

  11. Ingrid.
    Feb 23, 2010 @ 18:16:55

    …en natuurlijk net in dat ene stukje zon😉
    Fijne avond , groetjes van INGRID.

    Beantwoorden

Geef een reactie

