Van slinger tot chaos.

Dat is een leuke slinger, die ga ik vandaag gebruiken om de werktafel te versieren ter ere van de 56ste trouwdag van mijn ouders.  Morgen zorg ik dat de taart op tijd klaar is….

Handig is die slinger ook, nu ik een boventransport heb zoeft de stof zó onder de naald door zonder vast te komen zitten. Het scheelt enorm veel tijd én heel veel minder naaigaren.

Als ik klaar ben met geeuwen leg ik het wel neer zoals ik het leuk vind..

13 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Gingini
    Feb 18, 2010 @ 20:40:12

    Wat?? Doet ie dat echt? Wat een ondeugend beest! :))
    Maar wel heel fotogeniek.😉
    Maar goed dat je op de foto terug kan zien hoe de flannelletjes nog maar moesten!

    Beantwoorden

  2. supergoof
    Feb 19, 2010 @ 07:42:48

    Wat een Schurk!
    :o)

    Beantwoorden

  3. lut
    Feb 19, 2010 @ 08:25:49

    Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders!
    Wat een leuke poezenquilt. De lapjes zijn heel artistiek gerangschikt🙂 Maar ja, ik ken ook niets van quilten😦
    Fijne dag!

    Beantwoorden

  4. Klaske
    Feb 19, 2010 @ 08:53:45

    Hier ook al zo’n schat van een kat die je het werken onmogelijk maakt, heerlijk hé!
    Gefeliciteerd met je ouders hun trouwdag!

    Beantwoorden

  5. Tineke
    Feb 19, 2010 @ 15:10:51

    Hi Josee, ik moet steeds weer lachen om die malle kat. Het is een assistent van niks hè? Mooie quilt in wording. Maar dat had ik geloof ik al gezegd hè. Doe ik het toch gewoon twee keer. Fijne dag en hartelijke felicitaties voor je ouders. Geef je ze aan het door alsjeblieft? Oh en een fijn weekend natuurlijk.

    Beantwoorden

  6. marian'ne m
    Feb 19, 2010 @ 19:58:13

    oo wat een tijd samen.
    Mooie slinger en een prachtig kunstwerk van Lo.

    Eng beestje bij de flanelletjes !!

    Beantwoorden

  7. marian'ne m
    Feb 19, 2010 @ 19:59:38

    O ja, proficiat natuurlijk, geef ze maar gelijk bij die van Tineke.
    Fijn dat ze elkaar en jij hen nog hebt !!

    AAIII voor LO ;-))

    Beantwoorden

  8. Lida
    Feb 19, 2010 @ 21:40:01

    Heb al een hele poos een boventransport en pas van de week voor het eerst gebruikt, wat werkt dat lekker en wat kreeg ik plots een mooi resultaat! Nu dat is bij jou ook dus het geval, nu ga ik hem dus ook maar vaker gebruiken! Ik denk trouwens dat je wel heel blij bent met je designhulp! Je krijgt dan in ieder geval een origineel ontwerp!!LOL!
    Fijn weekend, groetjes
    Lida

    Beantwoorden

  9. Anita
    Feb 20, 2010 @ 14:28:55

    Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders. Je hebt wel veel hulp gekregen (LOL).

    Beantwoorden

  10. Josee Kool
    Feb 20, 2010 @ 18:13:26

    😉 Dank u voor de felicitaties, ik heb ze overgebracht en hartelijk werden zij in ontvangst genomen.
    Lodewijk is een assistent van niets, maar wel één met veel humor.

    Beantwoorden

  11. Petra
    Feb 20, 2010 @ 19:52:09

    Oooohhhhh…die boef!!!! Eline schaterde het net uit…toen ze even meekeek!

    Beantwoorden

  12. Balsemien
    Feb 22, 2010 @ 21:11:53

    Hoi Josee!
    Allereerst van harte gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders! Heel bijzonder dat ze al zolang samen zijn!
    verder schoot ik hardop in de lach bij het zien van de foto van de geeuwende Lodewijk, wat een afleidingsmanoeuvre!
    En die foto daaronder is wel helemaal het einde…

    Beantwoorden

  13. Phileke
    Nov 15, 2012 @ 20:59:46

    Mijn dierbare man heeft mijn naaimachine IN mijn naai tafel gebouwd. Echt ideaal, kan je nog veel makkelijker lange slingers achter elkaar naaien. Gewoon een gat in de tafel gezaagd, bakje eronder gemaakt, echt ideaal !! Wat een leuke blog, ik kwam hem net voor het eerst tegen .Groet uit Almere, Phileke

    Beantwoorden

Geef een reactie

