Met een tas

vol moois kwam ik thuis.

Geheel vertwijfeld trouwens ook; stel dat ik het nooit voor elkaar krijg omdat allemaal te verwerken😳 Ik ben een langzame naaister, doe het regelmatig verkeerd en niet altijd heb ik daarvan geleerd.

Maar zeg nou zelf, wie kan al deze lapjes weerstaan😉 Aan de slag dan maar met nog flannel om de restjes van de quilt van zus op te maken. Ook dacht ik nog aan de Blocks from the past, daar kunnen de 2 bovenste lapjes nog bij. Die mooie rode/ roze kunnen zomaar ineens gebruikt worden voor iets Hartelijks.

Bij Dotty zag ik het blok dat Supergoof heeft gemaakt. Verder was er een tentoonstelling met mooi gemaakte quilts, niet allemaal mijn smaak maar knap gemaakt.

Voor een ieder die nog gaat, veel plezier.

Ik was vandaag natuurlijk naar de Quiltdagen in Rijswijk😉

19 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Martine
    Feb 12, 2010 @ 16:25:40

    Ben je naar Rijswijk geweest? Mooie lapjes! Alleen er naar kijken is al genieten!

    groetejs, Martine

    Beantwoorden

  2. Gert
    Feb 12, 2010 @ 17:19:50

    Ziet er goed uit Josee. Lekker he, al die mooie nieuwe lapjes!? Ik ben benieuwd waar ik morgen mee thuis ga komen ^_^ Fijn weekend!

    Beantwoorden

  3. Klaske
    Feb 12, 2010 @ 17:22:55

    Wat heb jij mooie stofjes gekocht!Mooi hé dat blok van supergoof, ik heb het op haar blog gezien.(Rijswijk is te ver voor mij) Ik vind het een zeer mooie quilt maar ik ben al met zoveel bezig…. Fijn weekend en geniet maar lekker van je lapjes!

    Beantwoorden

  4. marian'ne m
    Feb 12, 2010 @ 22:00:47

    OOO wat spannend, voel het helemaal mee. Zo begon ik 10 jaar geleden met borduren. Is helemaal goed gekomen.

    Zo zal dit bij jou ook hoor !!
    En NU lekker genieten van AL dat heerlijke spul !!;-))

    Fijn weekend !!

    Beantwoorden

  5. Balsemien
    Feb 13, 2010 @ 12:25:05

    Hoi Josee,
    Even helemaal bijgelezen. Wat leuk die aconietjes met en zonder sneeuw. in een vorige tuin ooit hadden we ze wel en het lijkt me wel erg leuk om zo het voorjaar te voelen. ik ga DH lief aankijken…
    Je bent met veel mooie lapjes bezig en o wat is dat erkenen moeilijk soms. heel herkenbaar. Ik heb met de Antieke Quilt ook zo zitten rekenen en toch weer iets verkeerd afknippen, pfffffff…
    Leuk dat je zoveel leuks meegenomen hebt van de beurs, er zitten schitterende kleurtjes bij! En die voorraad lapjes moet je ook hebben hoor! En een hobby mag geld kosten, en zo kan ik nog wel even doorgaan!
    een heel fijn weekeinde Josee!

    Beantwoorden

  6. Balsemien
    Feb 13, 2010 @ 12:25:50

    Eh taal is ook wel moeilijk soms: erkenen = rekenen!

    Beantwoorden

  7. monique
    Feb 13, 2010 @ 12:40:55

    heerlijk wat een rijkdom zoveel mooie lapjes

    Monique

    Beantwoorden

  8. Annelies
    Feb 13, 2010 @ 13:57:08

    O,oo wat een prachtige stofjes heb je gekocht, en zo lekker veel.
    Vindt jij het soms ook zo zonde om de schaar erin te zetten?
    Alleen al naar kijken is zo …heerlijk!! En aaien!!
    In ieder geval heel veel quiltplezier met je nieuwe stofjes.

    Fijn weekend Annelies.H.

    Beantwoorden

  9. Lena
    Feb 13, 2010 @ 16:09:36

    OOO, dat ziet er héérlijk uit! Over 2 weken is de Handwerkbeurs in Zwolle waar ik naar toe ga, en me nu al enorm op verheug. Ik heb al een lijstje gemaakt van stofjes die ik persé MOET hebben (*proest*).

    Beantwoorden

  10. Tineke
    Feb 13, 2010 @ 16:52:49

    Ik was er vanmiddag en voelde me weer een beetje terug in Egypte toen ik de quilts zag. Ik was erbij toen de mannen ze maakten. Niet precies deze, maar anderen. Soortgelijk. Modern spul is mooi maar ik ‘snap’ het niet altijd. Het zijn voor mij niet altijd quilts.

    Beantwoorden

  11. else
    Feb 13, 2010 @ 22:43:11

    Ik ben benieuwd waar we de stofjes in zullen terug zien!!
    Veel plezier met je stoffen rijkdom.

    Beantwoorden

  12. Edith
    Feb 14, 2010 @ 11:59:57

    Oh Rijswijkse lapjes!
    Er zitten vele mooie lapjes bij…en er wordt onmiddelijk weer aan de reigerei gegaan?
    Ach chocolade, ik wordt er niet warm of koud van~)
    Waar ik wel warm van ben geworden is het in ere van mij gemaakte quilt dat schoonlijk ligt te exposeren op de blz. van 18 januari. ( En daar kunnen wel chocolade tinten in gevonden worden, zelfs een ‘After Eight’)
    Het zijn de kleuren en de warmte van het flanel & molton dat het zo geheel behaagelijk maakt om onder te kruipen in de avond…en om te aaien!
    Thank you again dear sis, for this marvellous creation and the lovely memories that have been sewn in with it, it really is a comfort blanket; …(uh) …quilt.

    Beantwoorden

  13. Annelies
    Feb 14, 2010 @ 12:50:59

    Wat een prachtige stoffen. Naast vertwijfeling zal je er toch ook vast een heerlijk gevoel aan over hebben gehouden.

    Beantwoorden

  14. katrien
    Feb 14, 2010 @ 13:51:43

    Wat een mooie aankopen.

    Beantwoorden

  15. Anita
    Feb 14, 2010 @ 15:46:47

    Wat een mooi lapjes heb je erbij. En ze hoeven toch niet allemaal tegelijk verwerkt te worden. Lapjes verzamelen is ook een hobby.

    Beantwoorden

  16. Josee Kool
    Feb 15, 2010 @ 18:14:32

    😉 Dames en heer, het komt wel goed hoor😉

    Beantwoorden

  17. betty
    Feb 15, 2010 @ 21:50:12

    Erg mooie lapjes, zo’n beurs is ook zo verleidelijk! En ze vinden allemaal wel een bestemming, daar vertrouw ik op!

    Beantwoorden

Geef een reactie

