Weer is het me

gelukt om mezelf eens flink in de war te brengen met inches en breuken. Al bijna is het blok af als ik tegen hubby zeg dat ik het onbegrijpelijk vind dat dit blok véél groter is dan de eerdere blokken. Ik zeg tegen hem dat ik keurig 2 3/8″ heb gesneden. Bij zijn controle blijkt dat ik 2 6/8″ heb gesneden en dat is heel wat groter en heel wat anders.

Ach en wee, het was zo’n mooi blok. Maken we maar een nieuwe😉

 Dezelfde aconietjes uit mijn vorige log, alleen nu bibberend onder een witte hoed.

Ze staan aan dit laantje, met de lage ochtendzon in mijn rug leverde dat ook dit mooie  plaatje op.

9 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Feb 10, 2010 @ 18:25:53

    Ach arme jij. Ik sta me ook altijd te buigen over die streepjes op de inchlineaal. Het was zo’n mooi blokje.

    Beantwoorden

  2. Klaske
    Feb 10, 2010 @ 19:44:44

    Hé wat vervelend, maar het is wel een mooi blokje, misschien kun je hem ergens anders voor gebruiken?
    Succes met de nieuwe!

    Beantwoorden

  3. Petra
    Feb 10, 2010 @ 20:00:50

    mooi plaatje!!! en je blok is ook heel mooi…alleen iets te groot! maak je daar toch een speldenkussen van😉

    Beantwoorden

  4. Gini
    Feb 10, 2010 @ 20:04:28

    Toch een mooi blok!

    Beantwoorden

  5. Tineke
    Feb 10, 2010 @ 20:18:35

    Josee, het is eigenlijk heel simpel met inches. Gewoon streepjes tellen op je liniaal. Je inchlineaal dan hè. Niet omrekenen naar centimeters hoor.

    Beantwoorden

  6. katrien
    Feb 11, 2010 @ 10:06:26

    Jammer van je mooie blokje.

    Beantwoorden

  7. marian'ne m
    Feb 11, 2010 @ 15:59:21

    Ach arme jij !!

    En dan heb jij nog bof dat er een ‘inches’ hubby bij de hand is !!;-)

    Het is wel een mooi blok.

    Ook het laantje heel sfeervol.

    En de sneeuw biedt bescherming aan die jonge plantjes dus dat mag een troost zijn !!?

    Beantwoorden

  8. Josee Kool
    Feb 12, 2010 @ 15:59:23

    😉 Beste dames, eens krijg ik het lezen van een inchlineaal én bijbehorende “breuken” onder de knie. Tot die tijd gaat het weleens fout.
    Het blok maak ik af en zal ik vast wel ergens anders voor gebruiken.

    Beantwoorden

Geef een reactie

