Het is de schuld van de

nepbril die er ligt. Een bril met vensterglas is alleen maar voor de show, je helpen met kijken; ho maar. Zodoende zie ik nu pas, met het plaatsen van de foto en zónder echte  bril, dat Jacob’s Ladder wel een trappetje is, maar zeker niet naar de hemel.

Morgen maar weer de steekjes los halen, de onderdelen  draaien en opnieuw vastzetten.

Ach, dan ben ik weer lekker van de straat😉

10 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Tineke
    Feb 03, 2010 @ 18:09:10

    He bah Josee, wat jammer. Alhoewel ik hem zo ook wel leuk vind. Het is geen Jacob’s Ladder maar wie weet heb je een nieuw blok uitgevonden🙂

    Beantwoorden

  2. Anita
    Feb 03, 2010 @ 18:33:31

    Het is jammer dat je het moet uithalen. Maar ik vind het wel grappig, de goeierikken mogen naar boven en de anderen naar beneden.

    Beantwoorden

  3. Gini
    Feb 03, 2010 @ 18:51:08

    Ik vind het wel een leuk blok hoor! Josee’s Ladder?;)

    Beantwoorden

  4. Annelies
    Feb 03, 2010 @ 19:26:12

    Ach, zou je hem wel loshalen, ik vind het zo ook een erg leuk blok hoor !
    Slaap er nog maar een nachtje over, en dan misschien toch zo laten??

    Groet Annelies.H.

    Beantwoorden

  5. monique
    Feb 03, 2010 @ 20:04:14

    Gini je hebt gelijk ‘Josee’s ladder ‘ . You do it your own way girl !
    Monique

    Beantwoorden

  6. Martine
    Feb 03, 2010 @ 21:48:04

    Dat wordt nog een moeilijke keus; jacob’s ladder of Josee’s ladder;) Ik heb geen verstand van quilten etc. maar vind dit dus wel heel mooi!

    groetjes, Martine

    Beantwoorden

  7. Annelies
    Feb 04, 2010 @ 08:30:45

    Ja, dat heb ik ook wel eens als ik iets op de foto zet, dan ontdek ik plotseling dat er iets niet klopt.
    Sterkte met verbeteren.

    Beantwoorden

  8. marian'ne m
    Feb 04, 2010 @ 22:15:31

    Hihi, maar wel jammer van je werk.

    mooie blokken worden het !!

    Beantwoorden

  9. marian'ne m
    Feb 04, 2010 @ 22:16:20

    O ja, leuke banner hierboven.
    Krijg IK na valentijn tulpjes !!?;-))

    Beantwoorden

  10. Josee Kool
    Feb 06, 2010 @ 16:31:54

    Ik laat het blok nog maar even zo. Ik kan altijd nog later beslissen of ik het verander. Het is tenslotte een sampler; een proeve van bekwaamheid. Ergens in bekwamen kan alleen maar door te oefenen. Oefening baart kunst.
    Mijn vader heet Jacob, dus een beetje in de goede richting zit ik toch wel:wink:

    Beantwoorden

Geef een reactie

