TOM

Uit het boek Teach yourself blocks from the past heb ik het blok Friendship Album gemaakt. Daar ging wel wat aan vooraf. Eerst moest ik een  meetlat in inches kopen. Die moest ik onder de bezielende begeleiding van hubby leren lezen en gebruiken. Een aantal keren moest ik zijn hulp opnieuw inroepen omdat de losse stukjes niet op elkaar pasten. Hij ziet dan in één oogopslag dat ik 1/4″ naadtoeslag ZEG, maar een 1/8″ heb GETEKEND.

Over het uiteindelijke resultaat ben ik zeer tevreden en daarom TOM; Trots Op Mijzelf.

Nog 71 blokken te gaan.

 

 

12 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anita
    Jan 20, 2010 @ 16:21:12

    Wat een prachtig blok is het geworden. Je mag met recht trots op jezelof zijn.

    Beantwoorden

  2. Klaske
    Jan 20, 2010 @ 18:48:34

    wat een schitterend blok, josee, daar mag je zeker trots op zijn! Ik vind dat rode stofje erruuug mooi!

    Beantwoorden

  3. Annelies
    Jan 20, 2010 @ 19:20:48

    Het is een heel mooi blok geworden Josee !

    Beantwoorden

  4. WilmaKuin
    Jan 20, 2010 @ 19:27:10

    hahaha….. je mag zeker TOM zijn!!
    ;o)

    Beantwoorden

  5. else
    Jan 20, 2010 @ 19:51:25

    Ik voel een nieuwe hobby aan komen als ik zo naar je naaisels kijk!

    Beantwoorden

  6. Ingrid.
    Jan 20, 2010 @ 22:17:36

    Tom is prachtig !!!!
    Groetjes Ingrid.

    Beantwoorden

  7. Balsemien
    Jan 21, 2010 @ 15:47:00

    Wow, mooi blokje en dus nog een heleboel blokjes komen er langs! Zo’n inchliniaal is best handig hè?
    Fijne dag verder!

    Beantwoorden

  8. Balsemien
    Jan 21, 2010 @ 15:47:43

    Hé, ik ben TOJ!
    hihihi

    Beantwoorden

  9. marian'ne m
    Jan 22, 2010 @ 14:30:18

    Hehe, heb je weer gevonden, je naam is niet meer aanklikbaar in je reacties !!

    MOOI, én knap.

    Heb pas ook met inches gewerkt en je bent zo in de war. En ik had geen handige Hubby bij de hand !!;-)

    Prachtig blok en je hoeft er nog maar een paar !!

    Veel plezier !!

    Beantwoorden

  10. Josee Kool
    Jan 24, 2010 @ 15:32:10

    😉 Dank voor jullie complimenten, wordt vervolgd➡

    Beantwoorden

Geef een reactie

